Reklama

Reklama

Maigret - Season 2 (2017) (série)


Maigret a noc na křižovatce (S02E01)

(epizoda)
  • Velká Británie Maigret: Night at the Crossroads (více)
Trailer

Obsahy(1)

Komisař Maigret několik hodin vyslýchal záhadného Dána jménem Carl Andersen, ale ani navzdory hromadě usvědčujících důkazů se mu z něj nepodařilo vypáčit přiznání. Co dělá mrtvola obchodníka s diamanty v kufru Andersenova auta zaparkovaného u jeho usedlosti na samotě? Buď je nevinný, nebo opravdu dobrý lhář! Co tom může vědět jeho krásná a křehká sestra? A proč se všichni z okolí chovají tak strašně tajuplně? Maigret se rozhodne najít pachatele, ať to stojí, co to stojí… a ve vzrušujícím, napínavém detektivním příběhu se sám ocitá v pokušení. (TV Prima)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (80)

honajz 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Tenhle díl mne tolik nechytil, protože mi přišel až moc přeslazený. Možná je to dané i tím, že to režírovala ženská, a tak sledujeme spíše ženské problémy ženských postav včetně dvou manželek kriminalistů, je tomu věnována neměrná stopáž a zcela to rozmělňuje samotný případ, který mi pak přijde podaný zkratkovitě - třeba o té loupeži a osudu Goldbergů bych se rád dozvěděl víc, než o Carlovi a jeho "sestře". I takové to - hleďme, Maigreta kdejaká neuloví, je to vzorný manžel, byť policista - se mi nepozdávalo. ()

Mrkvič 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Atkinson si mě ve vážné roli získává víc a víc. Jeho pohledy nevypovídají o ničem a současně divák dostává tušení, že nad něčím Maigret dumá. Zajímavá byla i postava jednookého aristokrata. A z velké části díky charismatu Toma Wlaschiha. Dost odvedl pozornost od všech ostatních postav, které se probraly až v závěru, aby divoce rozkryly do té doby takřka vůbec nerozpletenou hádanku. ()

Reklama

Pierre 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Zmizela zbytečná akce z druhého dílu a opět se vrátila větší starosvětskost. A opět to bylPředloha Simenona popisuje zdřejmě jeden z těch složitějších případů, který mi možná nepřipadal tak zajímavý jako ostatní co jsem viděl a četl. Postava Andersena byla ale zajímavá a opět se mi líbilo Maigretovo dokonalé uvažování. Ta postava mě prostě fascinuje ať už na papíře nebo na plátně v podání Jeana Gabina či právě Rowana Atkinsona, který ji ztvárňuje zase úplně jinak než můj miláček Gabin ale taky velmi dobře. Zamrzela mě trochu absence hudebního podkresu, který v předchozích dílech dokresloval atmostféru scén. Ale jinak vážně všechny klady, které jsem vypsal u předchozích dvou dílů vcelku zústavají. Akorát nebyl zrovna zvolen nejlepší Simonenův příběh. Ale i když je složitý, je zároveň i promyšlený, se standardním napětím a překvapivým závěrem. Takže objektivně vzato vlastně ani na ten si nemohu stěžovat a mohu dát zase 4 hvězdy. ()

*CARNIFEX* 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Rád by som vyššie, no mňa takýto druh kriminálok príliš nebaví. Keď nejde o sériového vraha, nejde o nič :D Nie je tu zverejnený obsah, a ja som tak nejak dúfal, že to bude o nejakých vraždách. Počas sledovania filmu som si myslel, že ho napíšem JA. Ale zas by ho nezverejnili, tak si budeme musieť počkať, kým si to pozrie "Marceloo". ()

cyright 

všechny recenze uživatele

Maigret v podání Atkinsona na mě funguje. Melancholicky působící, věčně zadumaný, ale přitom chladně uvažující detektiv v příběhu, který je vyprávěn pozvolným televizním tempem, a který vám pocitově buď výborně sedne, nebo vás bude nudit. Já se bavil velmi dobře, navíc originální znění povznáší film o úroveň výš a Atkinsonova charismaticky zadumaná a přitom citlivá intonace je jistým způsobem hypnotická. ()

Galerie (7)

Zajímavosti (3)

  • Ve filmu je několikrát záběr na telefonní budku, kde je automat s kroucenou telefonní šňurou. To však v době, kdy se film odehrává (konec padesátých let), nebylo možné - kroucená telefonní šňura byla zavedena až začátkem let šedesátých. (tommicek)
  • Střelná zbraň, která je nalezena u Carla Andersena (Tom Wlaschiha), je malá kapesní zbraň značky Derringer. (ArthasKarfa)
  • Fotoaparát, kerým je na policejní stanici fotografován Carl Anderson (Tom Wlaschiha), je Flexaret, model IV, vyráběný v letech 1955-1959 podnikem Meopta Přerov. Tyto fotoaparáty byly vybaveny hledáčkovým objektivem Anastigmat 80mm f/3 a snímacím objektivem Belar 80mm f/3,5. Tento model Flexaret jako první umožňoval fotografovat nejen na střední formát 6x6 (60x60mm), ale i na kinofilm 35mm. (Vikta)

Reklama

Reklama