Reklama

Reklama

Klíč k vraždě

  • USA Twisted (více)
Trailer

Obsahy(1)

Strávila s nimi noci plné vášní a oni jsou teď mrtví... Po vyřešení významného případu sériového vraha Edmunda Cutlera je důstojnice Jessica Shepardová z policejního oddělení v San Franciscu převelena do oddělení vražd a povýšena do hodnosti inspektorky. Jejím hrdým mentorem je komisař SFPD John Mills, její pěstoun a bývalý partner jejího zesnulého otce. Jessica má velmi kladný vztah k alkoholu a v opilosti vyhledává muže jen pro sex. Je to dáno tím, že nese emocionální břemeno toho, že její otec zavraždil milence její matky, poté matku a sám spáchal sebevraždu. Když je jeden muž z Jessiciných náhodných známostí brutálně zavražděn, ona a její nový kolega Mike Delmarco jsou pověřeni případem. Jessica přiznává, že s obětí spala. Jenže o několik dní později je zavražděn další z jejích četných známostí na jednu noc a policie brzy dospěje k závěru, že vrah Jessicu pronásleduje. Na Millsovo naléhání Jessica zůstává na případu, to aby nalákala vraha. Vyšetřování sice postupuje, ale Jessica neustále pije a trpí výpadky paměti. Tento výpadek měla i v době, kdy došlo k prvním dvěma vraždám. Svěří se s tím Millsovi, ale ten ji povzbudí, aby pokračovala s vyšetřováním. Jessica sama náhodně objeví třetí vraždu. Je to Cutlerův obhájce Ray Porter, se kterým také měla sex a který ji ráno pozval, aby se s ním sešla. Je jasné, že s kým se žena vyspí, ten je zavražděn. Budou vraždy pokračovat i teď... (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (53)

tron 

všechny recenze uživatele

Už sú asi preč časy, keď producenti Arnold a Anne Kopelsonovci nechali vznikať takým peckám, ako FUGITIVE. V réžii Philipa Kaufmana vznikol nudný a predvídateľný kriminálny triler s podareným kukučom Ashley Juddovej (má to jeden háčik - jedná sa o chladnokrvnú detektívku z oddelenia vrážd). Nedajte sa však oklamať - Jackson a Garcia sú ako vždy v pohode, ale ich roličky malé. Naopak, príjemne prekvapil hoffmanovský Strathairn ako policajný psychiater. Zhruba podobne (pod)priemerný bol už Juddovej predchádzajúci a žánrovo a scenáristicky trošku podobný ŤAŽKÝ ZLOČIN s Morganom Freemanom. ()

honajz 

všechny recenze uživatele

Pan režisér tvrdí, že to měl být film noir ze San Francisca, ale nějak se mu to nepovedlo. Příběh ženy - policajtky, která se ráda vyspí s náhodnou známostí a její milenci jsou pak nalezeni brutálně zavražděni, není ani moc originální - kdo zná hollywoodská klišé, je mu vrah jasný asi po 20 minutách včetně motivu. Navíc z policistky dělají superagentku, která si pamatuje i náhodně zahlédnutého chlápka u baru, ale už jí vůbec nepřijde divné, že sotva smočí rty ve sklence s vínem, upadne na 12 hodin do bezvědomí. ()

Reklama

Campbell 

všechny recenze uživatele

Klíč k vraždě je neobyčejně nudný thriller který nemá nic co nabídnout a zachraňuje ho jen herecké obsazení. On celkově KAufman pro mě dělá naprosto nudný braky, ale tohle byla celkem síla. Začátek poměrně slušně navnadí, i když tu je opět klišé ženská která se chová jako drsnej chlap řeší vraždy svým způsobem. Teď dostane další případ který se samozřejmě zamotává. Celou dobu se tu nic moc neděje a já se poměrně nudil. bohužel ani konec není nijak překvapující. Je to nudnej krimi thriller na který se nedá moc koukat a snad nikoho nepřekvapí. Samuel je tu poměrně zajímavej ale to film od podprůměru nezachrání. ()

kleopatra 

všechny recenze uživatele

Jessica je policejní Einstein, kterého netrkne, že pokaždé, když se napijje - což dělá každý den po práci - padne náhle jak podťatá, přičemž si nepamatuje předešlou noc, že by teda v pití mohlo něco být. Probírá se až ráno zprávou o mrtvole, z které se vždy vyklube její "známý". A přestože ona je navenek chladná a drsná, uvnitř ranec nervů a materiál pro psychiatra, film tyto vlastnosti nemá, naopak je velmi fádní a na detektivku velmi nevzrušující. ()

igi B. 

všechny recenze uživatele

Přetěžké hodnocení, protože už při sledování jsem chtěl dát tomuhle filmu jen dvě hvězdičky. Ty ale dávám jen průměrným rutinním komerčním bezduchostem, čímž tento film bohudík není. Přesto (nebo právě proto) však je pro mě právě tohle dílko P.K. velkým zklamáním. Byť na vině zde vskutku není reřisér, ale spíše sénáristka Sarah Thorp, kerá bůhvíproč vytvořila pořádně za vlasy přitaženou neoriginální story o (tentokráte) vystresované policajtce s neřešenými traumaty, zkrátka zoufale se vlekoucí příběh s provařenou zápletkou a brzy odhadnutelným rozuzlením, přičemž finále může překvapit jen naprostého filmového začátečníka. A je to dvakrát škoda, protože sám o sobě má film výbornou atmosféru reálií starého San Franciska s jeho bary a úzkými uličkami s malými oprýskanými domy, lvouny na pobřeží zálivu a temnými zákoutími i vznosným Golden Gate Bridge. Což je ale bohužel na dobrý "film noir" (jak sám režisér prezentuje svůj počin) zoufale málo. Nakonec tedy s velkým sebezapřením tři hvězdičky - možná právě za tu atmosféru S.F (a černý Mustang hlavní hrdinky, kerý k ní i k tomu městu prostě tak nějak patří ;-)... ()

Galerie (32)

Reklama

Reklama