Reklama

Reklama

Obsahy(1)

"Pane doktore, cítím se jako pes," sdělil jednoho dne pan Ota Pošta plaše a důvěrně psychiatrovi. A byla to pravda. Pan Pošta, spořádaný opravář praček, se už delší dobu necítil právě nejlépe. Na vině byla jeho rodinná pozice. Pan Pošta byl nenáročný a poněkud neprůbojný člověk, kterému osud přichystal těžkou zkoušku v podobě dominantní ženy Věry. Pracovala jako notářka na notářství a vydělávala dvakrát tolik než on. Měla ho ráda, to ano, ale po svém. Domácí operační prostor pana Pošty nikdy nebyl příliš veliký, ale od té doby, co byly děti z domu se postupně dále zmenšoval. Poslední ranou bylo, když si Věra (snad jako náhradu za děti) pořídila psa. Pan Pošta byl tak vystaven nové konkurenci - a (jak se dalo čekat) neobstál. Ocitl se na posledním místě rodinného žebříčku a zacházelo se s ní jako se psem. Není tedy divu, že se, jednoho dne, sám ve psa proměnil! (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (66)

D.Moore 

všechny recenze uživatele

"Policie? Ztratil se mi manžel. Slyší na jméno Otík." Tato slova pronese děsná fúrie v podání Simony Stašové někdy během druhé třetiny filmu - je to první věc od úvodních titulků, které se lze zasmát. A nebýt závěrečného vpádu Libuše Šafránkové do psychiatrické ordinace, byla by to také věc poslední. Tenhle film se prostě nepovedl a bez výborně vycvičeného psa a těch několika málo momentů by po něm ani Rudolf Hrušínský neštěkl. ()

duklak2 

všechny recenze uživatele

Tak nějak nechápu poměrně vysoké hodnocení zde na CSFD. Přesně jak říká můj bratr. Film má dobrý začátek, ale po asi 40 minutách, kdy se objeví skutečný pes, tak přichází naprostá nuda, která se vleče až do konce. Myslel jsem si, že se ani nedodívám. Je to škoda, snímek měl na víc, i když podle vás je tento film dobrý. Já hodnotím slabými dvěmi hvězdičkami a už Psí kus nechci nikdy vidět. Doufám, že televize bude reprízovat zajímavější snímky, než je tento. ()

Reklama

gudaulin 

všechny recenze uživatele

Televizní hra založená na absurdní nadsázce, dialozích a velmi slušném hereckém obsazení, čímž mám na mysli i čtyřnohého aktéra příběhu. Scénář po pravdě řečeno není bůhvíco a stejně tak režie je televizně průměrná, nicméně Simona Stašová se do své role dominantní povýšené úřednice vžila dokonale, zarostlý Hrušínský je od psího kolegy málem k nerozeznání a Šafránkové stačí její obvyklý rozpačitý sympatický úsměv k tomu, aby se stala třetí stranou manželského trojúhelníku. Korunu všemu nasadil Pavel Kříž, který svými molology jako by vybadl z nějaké zapomenuté hry pana Ionesca. Celé to kupodivu drží pohromadě, jakkoli se jedné o ujetost prvního kalibru. Celkový dojem 60 %. ()

Oskar 

všechny recenze uživatele

Pan Pošta má zlou manželku, která se k němu chová jako ke psu, protože je právnička a on pouhý opravář praček (dozvědět se, jak se ti dva dali dohromady, by skoro stálo za prequel). Tak se začne v toho psa měnit... Komediální stylizaci, kdy je třeba racionálně reagovat na iracionální situace, beze zbytku ustáli jen Libuše Šafránková a Pavel Kříž. Simona Stašová svou arcizápornou postavu zbytečně psychologizuje a Rudolf Hrušínský to - přiznejme si - prostě odbyl. 40% ()

klukluka 

všechny recenze uživatele

Úžasně vtipně a originálně pojatá "malá", protože "jen" televizní věc. Tohle byl stylově zcela čistý surrealismus, který dokazuje, že některé zaměstnance České televize zajímá jejich práce ještě pořád víc než politika, drby a oběd přesně ve dvanáct. V tomhle bylo cítit srdíčko, ale tu chytrost tomu pochopitelně vetkla nějaká po čertech mazaná hlava, a dokonce bych řekl, že jich bylo víc než jen jedna. A díky tomu je výsledek takový, jaký je, a sice opravdu velmi, velmi dobrý. ()

Galerie (15)

Reklama

Reklama