Reklama

Reklama

Cirque du Soleil: LoveSick

(TV film)
  • Kanada Cirque du Soleil : LoveSick

Obsahy(1)

Troufněte si vstoupit do smyslného světa LOVESICK, dramatu pro dospělé, které vychází ze skutečnosti, a zkoumá excentrický život těch nejprovokativnějších účinkujících Sin City. LOVESICK se natáčel dva roky v Las Vegas během vzniku kabaretního představení Zumanity Another Side of Cirque du Soleil odhaluje šokující realitu o talentovaných a úžasných umělcích, kteří staví na odiv svá těla a smělost, aby vytvořili toto nové představení na hraně. Seznamte se s nimi: Alex, koketní kubánská striptérka; Joey, drzý ale roztomilý transvestita z New Yorku; Laetitia, elegantní a ambiciózní britská tanečnice; Jonel, troufalý debutant; Andrew, umělecký režisér; a Spymonkey, živelná klaunská čtveřice – ti všichni budou zkoumat možnost překonání svých mezí a donuceni nově definovat svou identitu. LOVESICK je sexy, poetický a intenzivně erotický film, kterým vklouznete do překvapujícího vesmíru, kde se muži oblékají jako ženy, nevěsty vystupují v orgiích odehrávajících se přímo na scéně, a milostné záležitosti jsou vydány napospas oslňujícím reflektorům této show. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (1)

TroiMae 

všechny recenze uživatele

Dokument má možná zajímavou kameru a nápad, ale nato, jak kontroverzní ta show je, mi přijde nevytěžený a nezajímavý. Postavy jakoby byly jen naznačené, snímané z dálky. Příběhy postav jakoby byly zachycené jen letmo. Přitom byly zajímavé: jaké to je pro blízké sledovat své partner(k)y na jevišti v intimní interakci s ostatními, jak se poprat s pocity hrdosti smíšenými s žárlivostí na ně, kdy pocit studu tanečnice před rodiči začne nahrazovat odhodlání, kde je hranice mezi (uměleckým?) záměrem, koučováním tanečnic, a jejich zneužíváním a podvedením. Mám obavu, že deklarovaný záměr se nezdařil ani pro dokument ani pro představení (byť účinkující po premiéře najednou začali tvrdit něco jiného a představení jsem neviděl). LOVESICK není moc „sexy“, není „poetický“, ani „intenzivně erotický“. Původně deklarovaný „bohulibý“ záměr produkce představení zachytit rozměry lidské sexuality, oslnit diváky a povzbudit je, ukázat jim jiný svět, který sami žijí, vzal zřejmě za své (když pár chvil před premiérou dostanou tanečnice instrukci, že „čím víc koz venku, tím lepší představení“, nebo když jiná tanečnice při scéně orgií začne plakat – k nepochopení okolí, když instrukce zněla, že se máte při líbání všichni usmívat - a vidělat tak víc peněz). Mám prostě pocit, že dokument je ve skutečnosti o něčem jiném, než slibuje. A to jiné je také zajímavé, ale jakoby to bylo nafilmováno náhodou, s jiným záměrem. Zachycuje hranice účinkujících a jejich blízkých, překonávání jejich mezí, nucení předefinovat identitu a dopad na jejich osobní vztahy – to vše ne tolik v kontextu sexuality a erotiky, jako ve vztahu ke své profesi, ambicím, režisérovi, producentům… Kamera koutkem čočky snímá, jaké to je sledovat, když si to vaše budoucí mladá manželka „užívá“ s jinými muži na jevišti (nemluvě o oslavách po tom o kterých nevíte)? Jaké to je pro znovu těhotnou manželku sledovat, když je manžel v denním (i nočním) kontaktu s tanečnicí, se kterou na jevišti předvádí velmi intimní podívanou (a vy si za to ještě platíte, abyste šla domů sama, zatímco manžel s tanečnicí oslavuje šampaňským)? Jak (před otcem a před sebou) obhájíte jako součást své taneční kariéry to, že jste tančily balet a nyní „umělecky“ ukazujete „kozy“ při hromadných orgiích? ()

Galerie (6)

Reklama

Reklama