Režie:
Uwe BollKamera:
Mathias NeumannHudba:
Jessica de RooijHrají:
Til Schweiger, Emmanuelle Vaugier, Udo Kier, Michael Paré, Ralf Moeller, Chris Coppola, Michael Eklund, Don S. Davis, Jay Brazeau, Carrie Genzel (více)VOD (2)
Obsahy(2)
Dva reportéři ze Seattlu vyšetřují smrt žoldáků na ostrově u pobřeží pacifického severozápadu. (Filmbox)
Videa (1)
Recenze (328)
Dr. Moreau skrížený zo Cyborg Copom feat. krotký Uwe bez trademarkov = nudný, ale strávitelný teleport do éry Pyuna, Sarafiana či Firstenberga. Emmanuelle Vaugier je mňam a šušlajúci Schweiger ma celkom bavil. Ani nie je na čo moc frflať (hrou nedotknutý), snáď len ten statív by si už mohol Uwe konečne kúpiť. 35% ()
Chuť přijít už konečně o režijní panictví s neumětelem Uwe Bollem byla velká, nic sexy to ale nebylo, spíš jen prachmizerné osahávání v místech, kde mě to nevzrušovalo, takže se budu raději příště ukájet sám nad něčím smysluplnějším. Ale je dost možné, že Uwe trochu toho více vzrušení investoval do nějaké větší sra*ky, tak si přece jen v nějakém delíriu dám možná ještě říct.. ()
Udivuje mě, kam mohou někteří herci klesnout, že k tomuhle kývnou. Don S. Davis, Ralf Moeller a Til Schweiger... si museli asi dělat z Uweho prDel, jinak nechápu, že jsem v téhle scénáristické frašce plné nesmyslných dialogů, nelogičností a chyb vůbec viděl. Chtěl bych dát odpad, skutečně jo, ale když ono kvůli Moellerovu charakteru není vůbec jednoduché. P.S. Dvakrát jsem se i usmál, ponejprv vtipu s menopauzou, podruhé, když film skončil. Úlevou. Není to rozhodně nejhorší film vůbec nebo jeden z nejhorších, ale je tak trapný, klišovitý, předvídatelný, doplňte si XYZ podobných synonym, že to prostě nejde hodnotit ani těma dvěma hvězdičkama. ()
Nikdo neumí točit špatné filmy stejným způsobem jako Uwe Boll, to už je jisté. A Far Cry splňuje bez výjimky přesně to, co od jeho tvorby čekáte - dramatické momenty jsou nadmíru vtipné, komediální momenty v čele s uřvaným dovozcem jídla vtipné ani za mák nejsou a herci jsou nuceni pronášet naprosto nemyslitelné dialogy. Plus jsou tu dva nezapomenutelné aspekty - Kierova záliba v malování a "romantická" vsuvka v chajdě s následnou (ne)dohrou. ()
Na Uwe Bolla to nieje až tak zlý film. Sem tam ubehne nejaký celkom dobrý choreografický prvok kamery alebo kaskadéra a vznikne z toho zárodok naozaj dobrého akčného nápadu. Problém je samozrejme v tom, že ani tieto dobré nápady Boll nedokáže zrealizovať a tak sa človek musí uspokojiť iba s náznakmi. Aspoň že ten Til Schweiger občas vyzerá, akoby v sebe niekde hlboko dusil charizmu. Človek z neho cíti, že by mohol byť celkom prima akčným hrdinom. Čo samozrejme o pár rokov dokázal v Nehanebných bastardoch. ()
Reklama