Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Režisér Igor Chaun nahlíží ve své trochu zvláštní a trochu pohádkové komedii na vážné téma z úplně nečekané strany a Miroslav Táborský s Veronikou Freimanovou mu v tom s chutí pomáhají. Sebevrah se málokdy sejde se sebevrahem, ale když už se to podaří, je to hezké setkání. Mohou si otevřeně, bez příkras a zbytečných konvenčních úvodů svobodně promluvit o svých zpackaných životech. Nemusí lhát, nemusí mlžit, nemusí se snažit udělat na druhého dojem. Vždyť teď už je to stejně jedno, za chvíli to budou mít oba za sebou. Oba jsou zkušení, vědí o co jde - vždyť už to několikrát zkoušeli. Nikdy se to sice nepovedlo, ale teď to vyjde, jsou na to přece dva. A kdoví, protiklady se přitahují a v blízkosti smrti se může objevit i láska. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (36)

triatlet 

všechny recenze uživatele

Absurdní nadsázka ze života o životě, respektive o koncování se životem má několik kladů: není zbytečně rozvláčná, vychází z jazykového vtipu (Při paralelním pokusu o sebevraždu: „Karel nás nesmí najít doma. On by nás zabil.“), herectví M. Táborského a V. Freimanové a v neposlední řadě i hudba D. Vozáryho. ()

fleker 

všechny recenze uživatele

celý se to zvrtlo, když freimanová začala přehrávat a převzala roli aktivního hráče ("poď, zabijem se společně..")..to se jí prostě nedalo věřit, vzhledem k tomu že celou dobu vystupovala jako pasivní.. naproti táborskýmu, kterej tu byl ten aktivní...no porovnejte sami, freimanka si řezala žíly, pak si lehla na koleje a nakonec skončila s hlavou v troubě,,, čili všechny tři pokusy byly pokusy pasivní, pokusy, u kterejch eště máte čas to všechno stornovat.....táborák, ten skákal z nuseláku, chtěl se nechat srazit autem, zkoušel se voběsit a uvažoval i vo bouchačce,,,což sou všechno akce, u kterejch když uděláte první krok, tak není cesty zpět..........tak to by bylo k filmu, a teď k samotnýmu tématu..... totiž podle mýho sebevraždy, který pácháte proto, že se vám něco hroznýho stalo, sou naprosto mimo mísu... protože když vám někdo slintá na rameno a hystericky vzlyká blablabla, umřel mi ten a ten,to je to nejhorší co se mohlo stát, zabiju se...to je přece aboslutně ujetá záležitost....poněvač pokud je to opravdu TO NEJHORŠÍ , tak už to přece musí bejt jenom lepší, a zabíjet se teď,právě teď, když víte že akcie už půjdou jenom nahoru, to přece postrádá logiku..... takže sebevraždy ano (palec nahoru), ale určitě ne z nějakýho náhlýho popudu.......čili abychom to schrnuli pěkně po erbenovsku: když máš dlouhou chvíli, podřezej si žíly, když tě život nebaví, střel si kulku do hlavy.......... a proč většina sebevražd navzdory přízni osudu nakonec nevyjde? prostě protože i u těch aktivních typů, jako je třeba olovo do spánku, se vobčas vyskytne i nakej ten pasivní faktor, kterej vam na posledni chvili uhne rukou do strany..a pak je z toho akorát trapas, šoupnou tě do bohnic, přilepěj ti cedulku POŠUK a seš nadosmrti vyřízenej.... ..proto moje rada zní, pokud si nejseš zastak uplně jistej, jestli teda jo,nebo ne, tak místo ňákýho divadýlka pro lidi..zajeď si do kolína, nebo do práglu, zaplať si parašutistickej výcvik, stojí to štyry papíry, voni tě vyvezou nahoru letadlem, dostaneš batůžek a pak už je to jenom na tobě, jestli nakonec zatáhneš za tu šňůrku nebo ne ()

Reklama

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Už dlouho se mě nestalo abych u televizního filmu poslouchal tak kvalitní dialogy, pravda, psané hodně černým ingoustem, ale na poslech i pro pobavení byly tyhle frky jedna báseň. Miroslav Táborský se na roli skvěle hodil, teda ne že by v realu pobíhal po Praze s provazem v ruce, ale jeho postava a výraz v obličeji přesně odpovídala názvu filmu. S Veronikou Freimanovou mám dva problémy. Nevěřím, že by se našel nějakej chlap, který by se k takový ženský dokázal chovat hrubě a nedokázala mě přesvědčit, že se chce skutečně zabít, přišlo mě to spíš, jako že chce klofnout Lukáše a kvůli tomu je ochotná s ním prubnout i nějakou tu sebevraždičku, aby se předvedla. Ještě by mě zajímalo jestli skutečně existuje Andělská lhota a odkud bylo to krásný nádraží. ()

Olík 

všechny recenze uživatele

Černo-černá komedie šmrnclá nadpřirozenem. Notorický sebevrah se po jednom ze svých dalších pokusů o skončení života octne v domácnosti v manželství nešťastné ženy se stejnými sklony jako on. No nevím, nebylo to ani vtipné ani dobře zahrané ani nic. Myslet, že si téměř hodinu vystačíte s žabím pohledem Miroslava Táborského, je dosti scestné. ()

topi 

všechny recenze uživatele

Ze začátku jsem si říkal, že to vypadá slibně, Táborský je perfektní, první pokus o sebevraždu selže, potká podivnýho bezdomovce v roli výbornýho Pavlaty, kterej se dále pak zjevuje v dalších rolí - to mystično mě tam nějak nesedělo. Všechno zatím odsýpá dobře do té doby, než se dostane do domu Freimanové, která zrovna páchá sebevraždu v troubě na plyn. A od této chvíle začíná jedna trapná scéna za scénou, Freimanové to absolutně nevěříte, že by se chtěla zabít, je to prostě všechno hrozně přehnané. Tak oba napadne, že by se mohli zasebevraždit spolu a to už se chytám za hlavu a říkám si, proč se to tak muselo zkurvit. Lehnou si na jiné koleje, po kterých vlak samozřejmě nejede, pak si jdou jakože naposledy zapíchat pod strom, kde naleznou viset tlustou mařku, která samozřejmě ještě dýchá, tak ji zachrání, říkají jí proč si bere život, že to je blbost, to už jsem měl fakt dost a ten konec, to bych nejradši poslal do odpadu.Ale za ten slibnej začátek hodně slabý 2**,když si uvědomím, vzhledem k tomu, jaký ještě hroznější trapárny se ted točí. A Táborský s Pavlatou byli dobří, ale ta Freimanová byla fakt hrozná. ()

Galerie (6)

Zajímavosti (3)

  • Ve filmu je vesnice Andělská Lhota, ta ve skutečnosti neexistuje. (M.B)
  • V jedné ze scén Veronika Freimanová pronese, že vlak jede po vedlejší koleji. Na trati je ale kolej jen jedna. (M.B)

Reklama

Reklama