Režie:
Pierre MorelScénář:
Adi HasakKamera:
Michel AbramowiczHudba:
David BuckleyHrají:
Jonathan Rhys Meyers, John Travolta, Kasia Smutniak, Amber Rose Revah, Melissa Mars, Farid Elouardi, Sami Darr, Chems Dahmani, Richard Durden, Luc Besson (více)VOD (5)
Obsahy(2)
Osobní poradce amerického velvyslance ve Francii, James Reese, má záviděníhodný život v Paříži se svou překrásnou přítelkyní Caroline. Jamesova skutečná vášeň je však jeho vedlejší práce agenta nízkého stupně pro CIA. Resse touží stát se agentem vyššího stupně a zažít akci v terénu. Jeho přání se mu splní jednoho večera, kdy mu jeho drahá polovička Caroline připraví romantickou večeři a při její příležitosti Jamese požádá o ruku. Dá mu prsten po svém otci a donutí ho slíbit, že ho nikdy nesundá. Chvíli na to Jamesovi zavolá jeho tajemný šéf a vyzve ho, aby jel pro svého nového parťáka Charlieho na letiště. Jamesovou první zkouškou je, aby zařídil jeho propuštění z francouzské celnice, na které je držen, protože se nechce vzdát svých plechovek s energetickými nápoji. Jak Reese zjistí, Charlie není žádný sofistikovaný tajný agent, ale vulgární a násilnický Američan, který celníky jen uráží. Reese vyřeší problém tak, že na tašku s plechovkami nalepí samolepku Diplomatic Mail. V autě, když jedou na večeři do restaurace, kterou Charlie vybral, Jamesovi vysvětlí, proč se obyčejných plechovek nechtěl vzdát. Měl v nich totiž ukrytou svou zbraň. Charlie Jamesovi prozradí, že byl poslán do Paříže, aby objevil drogový gang, který je zodpovědný za smrt děvčete, které bylo neteří ministra obrany. V čínské restauraci, kde poté, co oba sní večeři, Charlie zaútočí na číšníka a nato se strhne přestřelka, při které Charlie zabije všechny pracovníky restaurace. Naživu nechá jen jednoho, který mu prozradí, kde je ukrytý kokain, který Charlie hledal. James časem zjistí, že příběh s neteří ministra obrany je smyšlený a že ve skutečnosti je Charlieho úkolem vysledovat skupinu pákistánských teroristů. Důkazy je zavedou až do bytu, kde se teroristé ukrývají. Charlie je všechny pozabíjí a na základě stop, které oba agenti najdou v bytě, usoudí, že se teroristé chtěli pokusit o útok s výbušninami připnutými k tělu. Další zajímavou skutečností je to, že jsou v bytě na zdi pověšeny fotografie právě Jamese... (TV Prima)
(více)Videa (2)
Recenze (862)
Morelův buddy movie pokus má co dohánět, zvlášť tváří v tvář 96 hodinám. Přílišná očekávání milostnému dopisu z Paříže nesvědčí, ve skutečnosti je to klasické bessonovské řemeslo, ozdobené hláškujícím Travoltou. Jonathan Rhys-Meyers absolutně nestíhá, stejně jako zápletka, kterou božský Luc pravděpodobně opět vykouzlil o přestávce mezi první a druhou snídaní, ale když se dílo přenechá kaskadérům, dialogové improvizaci a neřeší se zrovna, kdo odkud a proč přišel, je to lehkonohá zábava s velkými rážemi. Jen počkejte, až se bude Johnny zubit na bazuku a shazovat lidi ze schodů jako poštovní balíky. Občas se zkrátka usmějete, pak se za to možná budete stydět, ale pár hodin po zhlédnutí tomu filmu tak nějak odpustíte. Možná... možná taky ne, ale Charlie Wax už ve vás zůstane. ()
TOTO je DOUBLE koment. - Zbožnujem oboch - Sly / J3V ale v tomto prípade Sly musí s EXP ustúpiť ! Jasne - úmysel bol z každej strany iný ! To, čo so Mnou urobil Johny - to sa ale kdekomu nepodarí ! Kde Sly vsadil na D.L ( chem ing. ) mal nasadiť JEHO ( to by sa ale parádne pokrčil scenár a roztrhalo ego pár zapadajúco / vychádzajúcim perličkám na vyleštenom akčnom nebi...) Aj ON predsa patrí , síce nie do akčných, ale do 80´s určite ! No pohľad na guvernéra / trademark B.W. úškrn - ee. Jasne - Besson fabrique - snímky som schrúmla ,ako sova myš. Možno slabá chvíľka ( možno ani ee - videla som ich totiž 2 x ) J3V vyhráva ...... ()
Wax on, Wax off. Vynikající trailery a vysoká očekávání jsou tím největším nepřítelem Z PAŘÍŽE S LÁSKOU. Scénář je hodně zvláštní a i když místy až neobvykle překvapivý tak je děj spíš zmatený a občas nepřehledný. U Bessona to ale bývá zvykem. Morel odvádí parádní práci, akce je prvotřídní a dobře vypadá, hlášky se sypou jak koks z prostříleného igeliťáku a Travolta, ten Travolta. Na jeho Waxovi stojí celý film. Ten chlápík je prostě hustej borec a jeho moudra by se daly tesat na náhrobky. To za něj je ta čtvrtá hvězda. Jonathan Rhys Meyers taky není špatný, ale tady je prostě ve stínu plešatého chlapíka s bazukou. Nechal bych si líbit dvojku s vymakanějším scénářem. Waxe chci prostě vidět znova. Dám ti malou radu, kterou jsem pochytil v Somálsku. Když ti rozklepanej desetiletej kluk míří bouchačkou do ksichtu, tak kurva děláš co říká. ()
Tak čím začít ... Film mě hodně překvapil ! Morelovi se to povedlo stejně jako 96 hodin ! Šel jsem na něj do kina s pocitem,že to bude dobrá akční komedie , ale ne taková jakou jsem si myslel že bude. Jonathan Rhys Meyers a John Travolta byla fakt povedená dvojka. Travolta a jeho hlášky - to bylo super , ještě ke všemu solidní akce , přestřelky a závěrečná honička .... Začátek se trošku sice vlekl , ale od té doby co se objevil Travolta začal film nabírat obrátek... Film ubíhá celkem rychle takže si myslim,že bude diváky poutat až do konce... Docela bych uvítal pokračování ! Tudíž je mé hodnocení 90% = ***** ()
Morel si na sebe upletl bič – nejdřív natočil Taken a pak (natočil a natočí) všechno ostatní. Liam Neeson válcuje celou tuhle pařížskou historku lusknutím prstu, přestože Travolta hláškuje jako o život (jen to běhání po střechách už mu zjevně nejde) a akce patří k tomu lepšímu, co poslední měsíce nabídly. Pokud jsem ale u Taken tvrdil, že scénář je demence roku, právě teď a tady se omlouvám. Taken alespoň při vší jednoduchosti dával dokonalý smysl, Paříž bohužel jede přes klasický Bessonův patent „semelu to tam všechno, hlavně ať se něco děje a ještě to pro jistotu řeší nějaké velké téma“, v němž se utopil např. i druhý Okrsek 13. Všeho moc škodí a za pár laciných pistolek, výbuchů a jednu průměrnou honičku se ten zmatek už dneska neschová. Nejsme v osmdesátých letech a i u akčních filmů jsme se naučili používat mozek. Zvlášť když nám někdo předloží obsáhlejší koncept než „unesli mi dceru a teď musím všechny zabít“. Mám neblahý pocit, že podobnou stezkou mají namířeno i Poldové Kevina Smithe. Slabších 50%. ()
Galerie (107)
Zajímavosti (13)
- Ve scéně na konci filmu, kdy Reece (Jonathan Rhys Meyers) míří na Carolinu (Kasia Smutniak), si při záběru z profilu můžeme všimnout, že skrze pistoli prosvítá světlo, takže jde o maketu. (Thommy91)
- Ve scéně, kdy se John Travolta (Charlie Wax) dívá dalekohledem, je možné si všimnout, že se dívá špatným koncem. (Conspi)
- Ve scéně, kdy se Reece (Jonathan Rhys Meyers) snaží umístit štěnici, mění krabička s bonbony na stole svou vzdálenost od okraje stolu. (Pepy)
Reklama