Režie:
Pierre MorelScénář:
Adi HasakKamera:
Michel AbramowiczHudba:
David BuckleyHrají:
Jonathan Rhys Meyers, John Travolta, Kasia Smutniak, Amber Rose Revah, Melissa Mars, Farid Elouardi, Sami Darr, Chems Dahmani, Richard Durden, Luc Besson (více)VOD (5)
Obsahy(2)
Osobní poradce amerického velvyslance ve Francii, James Reese, má záviděníhodný život v Paříži se svou překrásnou přítelkyní Caroline. Jamesova skutečná vášeň je však jeho vedlejší práce agenta nízkého stupně pro CIA. Resse touží stát se agentem vyššího stupně a zažít akci v terénu. Jeho přání se mu splní jednoho večera, kdy mu jeho drahá polovička Caroline připraví romantickou večeři a při její příležitosti Jamese požádá o ruku. Dá mu prsten po svém otci a donutí ho slíbit, že ho nikdy nesundá. Chvíli na to Jamesovi zavolá jeho tajemný šéf a vyzve ho, aby jel pro svého nového parťáka Charlieho na letiště. Jamesovou první zkouškou je, aby zařídil jeho propuštění z francouzské celnice, na které je držen, protože se nechce vzdát svých plechovek s energetickými nápoji. Jak Reese zjistí, Charlie není žádný sofistikovaný tajný agent, ale vulgární a násilnický Američan, který celníky jen uráží. Reese vyřeší problém tak, že na tašku s plechovkami nalepí samolepku Diplomatic Mail. V autě, když jedou na večeři do restaurace, kterou Charlie vybral, Jamesovi vysvětlí, proč se obyčejných plechovek nechtěl vzdát. Měl v nich totiž ukrytou svou zbraň. Charlie Jamesovi prozradí, že byl poslán do Paříže, aby objevil drogový gang, který je zodpovědný za smrt děvčete, které bylo neteří ministra obrany. V čínské restauraci, kde poté, co oba sní večeři, Charlie zaútočí na číšníka a nato se strhne přestřelka, při které Charlie zabije všechny pracovníky restaurace. Naživu nechá jen jednoho, který mu prozradí, kde je ukrytý kokain, který Charlie hledal. James časem zjistí, že příběh s neteří ministra obrany je smyšlený a že ve skutečnosti je Charlieho úkolem vysledovat skupinu pákistánských teroristů. Důkazy je zavedou až do bytu, kde se teroristé ukrývají. Charlie je všechny pozabíjí a na základě stop, které oba agenti najdou v bytě, usoudí, že se teroristé chtěli pokusit o útok s výbušninami připnutými k tělu. Další zajímavou skutečností je to, že jsou v bytě na zdi pověšeny fotografie právě Jamese... (TV Prima)
(více)Videa (2)
Recenze (862)
Tak čím začít ... Film mě hodně překvapil ! Morelovi se to povedlo stejně jako 96 hodin ! Šel jsem na něj do kina s pocitem,že to bude dobrá akční komedie , ale ne taková jakou jsem si myslel že bude. Jonathan Rhys Meyers a John Travolta byla fakt povedená dvojka. Travolta a jeho hlášky - to bylo super , ještě ke všemu solidní akce , přestřelky a závěrečná honička .... Začátek se trošku sice vlekl , ale od té doby co se objevil Travolta začal film nabírat obrátek... Film ubíhá celkem rychle takže si myslim,že bude diváky poutat až do konce... Docela bych uvítal pokračování ! Tudíž je mé hodnocení 90% = ***** ()
Zo začiatku dobre našliapnutý a zaujímavý thriller s výborným Meyersom, ktorý však s príchodom Travoltu a priblblého príbehu začne rýchlo strácať na atraktívnosti a naplno sa prejaví zmätočná dramaturgia chabej konštrukcie tohto žánrového hybridu. V rámci Bessonovej produkcie jednoznačne jeden z najlepších filmov z posledných rokov - za kompliment to však považovať nemožno. 40% ()
Mega nááááááááááááááááááááářez! Největší akční jízda za poslední léta! Taken byla syrová a propracovaná mlátička. From paris With Love je vtipná, naprosto nelogická jednohubka, kterou fuckující a hláškující Travolta (nejstylovější, nejcoolovější a nejlepší role pro něj) a Jonathan "from zero to hero" Rhys Meyers dostává na úplně jiný level! Má to úroveň i styl. Lus Besson na svém koleni vždycky "zprasí" ta nejleší akční béčka! ()
Morel si na sebe upletl bič – nejdřív natočil Taken a pak (natočil a natočí) všechno ostatní. Liam Neeson válcuje celou tuhle pařížskou historku lusknutím prstu, přestože Travolta hláškuje jako o život (jen to běhání po střechách už mu zjevně nejde) a akce patří k tomu lepšímu, co poslední měsíce nabídly. Pokud jsem ale u Taken tvrdil, že scénář je demence roku, právě teď a tady se omlouvám. Taken alespoň při vší jednoduchosti dával dokonalý smysl, Paříž bohužel jede přes klasický Bessonův patent „semelu to tam všechno, hlavně ať se něco děje a ještě to pro jistotu řeší nějaké velké téma“, v němž se utopil např. i druhý Okrsek 13. Všeho moc škodí a za pár laciných pistolek, výbuchů a jednu průměrnou honičku se ten zmatek už dneska neschová. Nejsme v osmdesátých letech a i u akčních filmů jsme se naučili používat mozek. Zvlášť když nám někdo předloží obsáhlejší koncept než „unesli mi dceru a teď musím všechny zabít“. Mám neblahý pocit, že podobnou stezkou mají namířeno i Poldové Kevina Smithe. Slabších 50%. ()
Stejně tupý scénář jako u 96 hodin, jen v trochu odlehčenějším a o hodně akčnějším pojetí. John Travolta se automaticky vyšvihl na post rádoby nejvíce cool akční postavy roku, se svou vyholenou hlavou, koženou bundou a bradkou kosí Číňany, Pákistánce a fundamentalisty po stovkách, se stejnou kadencí z reproduktorů létají fucky, shity a další nejrůznější spletence nadávek, uspořádaných do rádoby cool hlášek, až jsem nakonec na Morelovu hru přistoupil, vyhodil mozek před sebe na stůl a bavil se jako u akčního filmu už dlouho ne. Pravděodobně vzniknul nejrasističtější film roku a já jsem každou chvíli nevěřil svým očím (očekávám den, kdy u Bessonových dveří zazvoní chlápek s plenou na hlavě a zadrátovanou krabicí v náručí, nebo zadrátovanou vázou). ()
Galerie (107)
Zajímavosti (13)
- Pro roli holohlavý John Travolta se bál, jaká bude reakce na jeho radikální změnu image. Podle jednoho internetového průzkumu vyšlo najevo, že podle dotázaných mu holá hlava sluší více než vlasy. (Olík)
- Počas nakrúcania v Paríži sa podsvetie snažilo zastrašiť produkciu filmu, a tak štábu podpálili niekoľko aut. (BathoryMan)
- Ve scéně na konci filmu, kdy Reece (Jonathan Rhys Meyers) míří na Carolinu (Kasia Smutniak), si při záběru z profilu můžeme všimnout, že skrze pistoli prosvítá světlo, takže jde o maketu. (Thommy91)
Reklama