Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Policista Kim Kang-su je převelen ze Soulu do klidné vesničky Sameri, která se pyšní hrdým titulem „Vesnice bez kriminality“. V době jeho příjezdu však obyvatelé nacházejí v okolí vsi části lidských těl, což je velmi nepříznivá zpráva pro vzkvétající turistický ruch. Z města přijíždí detektiv Shin, aby tyto záhadné vraždy vyšetřil. Po pitvě a konzultaci s místním zkušeným lovcem je jasné, že „vraha“ musí hledat v místních horách. Podezření na zvláštní mutaci zvířat mají i dva ekologové, kteří se již delší dobu snaží dokázat existenci lidožravých kanců. Nezbyde nic jiného než uspořádat lov a zničit kance dříve, než on zničí vesnici. (Ketri)

(více)

Recenze (32)

JFL 

všechny recenze uživatele

Co ze začátku vypadá jako slibná žánrová variace a nápaditá parafráze na australský "Razorback", se ve druhé polovině zvrtne v nastavovaný sled epizodek parafrázujících scény ze starších filmů a dokola omílajících lidové burleskní momenty - když opakovaně někdo nemotorně zakopne či hystericky třeští bulvy a mává rukama je to spíš k pláči než k smíchu. Film, který by rád byl vším od razantního béčka po ambiciózní genre-bender s přesahem ala "The Host", skončil pouze jako nevyrovnaný eintopf, kde diktát široce přístupné a konformní zábavy ničí po vzoru ústředního kance vše, co mu přijde pod rypák. "Chaw" tak je přesným opakem "The Host", k němuž se řadou užitých postupů přibližuje. Zatímco "The Host" stavěl na opravdu propracovaných postavách a účinně ozvláštňoval žánrová schémata, "Chaw" jakoby se vždy zalekl započatého kroku směrem k mnohoznačnosti postav či situací a zbrkle uhne k jalovým, a navíc předvídatelným vtípkům. ()

sniper18 

všechny recenze uživatele

Je to úplne priemerná dobrodružno ladená hororová komédia. Má celkom dobrý príbeh o policajtovi, ktorý je z hlavného mesta prevelený do malého mestečka, ktoré sa pýši nulovou kriminalitou, ale keď sa začnú strácať ľudia a nachádzať ich ostatky, je jasné, že v okolí sa nachádza brutálny zabijak. A tým nie je nič iné, ako veľký zmutovaný ľudožravý diviak. Spracovanie ma ale moc nezaujalo, nie je najhoršie, úvodná dvadsaťminútovka je podaná dobre a pozerať sa na to dá aj potom, ale celé to pôsobí príliš priemerne po všetkých stránkach. Filmu chýba dynamika, nájde sa tu viacero slabších miest a ani na okamih ma to nedokázalo výraznejšie zaujať, nie je tu jediná scéna, ktorá by skutočne stála za pozornosť a to dokonca ani v druhej polovici, ktorá sa už odohráva prevažne v lesoch. A ani finále ma v ničom moc nezaujalo. Sklamaním sú aj jednotlivé žánre, komédia je slušnejšia iba v úvodnej časti, s policajtmi na ťažko prístupných miestach je vždy zábava a ešte pár situácií ma celkom pobavilo, ale potom ma už humor asi na jednu výnimku vôbec nezaujal. A nanešťastie ani ako horor to za moc nestojí, o napätí alebo nejakej atmosfére tu nemôže byť ani reči, ale to som ani nečakal, no sklamaním sú aj samotné scény s diviakom, nepôsobia ani moc drsne a nevynikajú ani nápaditosťou a tak ma moc nezaujala ani jediná scéna so skutočným potenciálom, vtrhnutie diviaka medzi množstvo ľudí. Ale aj tak musím povedať, že diviak je asi to najnevhodnejšie zviera pre podobný typ filmu, nepôsobí to ani vtipne a ani drsne. Herecké obsadenie nie je zlé, najväčším sklamaním je rozhodne hlavný hrdina Uhm Tae-Woong, ktorý ma ešte na začiatku bavil, ale potom už zaujímavosť jeho postavy zmizne, skôr ma bavili postavy skúsených lovcov ako Jang Hang-Seon alebo Yoon Je-Moon a ani Jung Yu-Mi nie je zlá. Réžia je rozhodne sklamaním, nič sa moc nepodarilo, ale zase technická stránka je celkom slušná, dalo sa z toho získať aj o niečo viac, ale aj takto som spokojný. Čakal som určite viac, na ten priemer to stačí, zlý film to určite nie je, ale chýba mu jediná čo i len trochu nadpriemerná stránka, samozrejme okrem tej technickej, toto nebolo dostatočne vtipné, krvavé a ani nápadité. Druhý krát sa to už neoplatí pozrieť. 53% ()

Reklama

Ketri 

všechny recenze uživatele

V žánrové specifikaci určitě ještě chybí komedie. Naposled jsem se takhle nasmála u hororů Sama Raimiho. Dalo by se to brát i jako sociologická studie korejské společnosti - věčný boj město kontra vesnice. Dostane se vám i životního moudra: Když nemůžete žít život podle svých představ, představujte si život, jaký žijete. Ale hlavně: ZA VŠECHNO MŮŽOU JAPONCI :-))) ()

LIVINGDEAD 

všechny recenze uživatele

Pořád jsem u těch asijských horrorů naivní. Stále mám naději, že se opravdu někdy objeví nějaký, který je opravdu dobrý. U horroru CHAW jsem si byl 100% jistý, že se tam nebude objevovat vlasatice. která leze z obrazovky a courá po stropu. Popis byl jasný, velké prase napadne vesnici. Zpočátku film začal jako komedie. Řekl jsem si, tááák teď jsme se zasmáli a začne akce. Akče začala asi 30 minut před koncem filmu. Na obrazovce se objevilo velké prase. Velké animované prase. Občas zachrochtalo, poskočilo, začala 15 minutová naháněčka a prase umírá. Mám slzy v očích. Prasátko trpí a smutné kouká. Najednou si myslím, že jsem přepnul na DISCOVERY CHANNEL. Film končí.... Opět jsem ztratil 121 minut svého drahocenného času. 10% ()

hladass 

všechny recenze uživatele

Komediální thriller o přerostlém, lidožravém kanci? Ano, Korejci se nebojí vůbec ničeho, jenže tentokráte se jim to příliš nepovedlo... Chawoo je příliš zdlouhavý, komediální, mnoho postav nesnesitelně nesympatických a ani se samotným kancem se příliš nepředvedli... Zkrátit začátek o pár desítek minut, vyhodit pár postav a mohlo se jednat o výborný kus, protože ke konci má film atmosféru opravdu povedenou... Škoda... ()

Galerie (13)

Zajímavosti (1)

  • Snímek, natáčený v externích lokajích rodné země s doprovodnými speciálními scénami z kalifornského San Franciska, kde filmoví tvůrci po dobu čtyřiceti dnů natáčeli, je jakousi odezvou dnes již klasickým americkým snímkům, jako jsou Alligator (1980), Anaconda (1997) nebo Lake Placid (1999), v nichž v roli zabijáků vystupují zmutovaní gigantičtí tvorové, krmící se lidskými bytostmi. Režisér snímku Jeong-won Sin tak chtěl podobně koncipovaný snímek přivést i na území Jihokorejského státu. Tvorba zmutovaného prasete se všemi doplňujícími animovanými sekvencemi, zhotovená ve studiích Polygon Entertainment a Stareast Digital Lab za dohledu Hanse Uhliga a Erika Jensena, zabrala filmovým tvůrcům takřka celé tři roky. Náklady na výrobu přesáhly tři miliardy korejských wonů. (Conspi)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno