Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Film se odehrává v 50. letech, kdy Ann Devereaux (Renée Zellweger) opouští svého muže Dana (Kevin Bacon), vezme své náctileté syny a vydává se na cestu, aby našla bohatšího muže a lepší život. Bohužel už to nejde tak lehce jako před 20 lety, kdy všechny okouzlovala svým mládím a jiskrou. (j.o.j.o.)

Videa (2)

Trailer

Recenze (97)

Fr 

všechny recenze uživatele

,,Ať už se v našich životech stane cokoli, musíme si udržet určitý standart. Nemějte strach chlapci, najdu vám nového tátu!“..... Píše se rok 1953 a R.Zellweger jako správná emancipovaná dáma, která má své priority, chce otci jejich dvou synů udělit lekci. I kdyby je to mělo stát život! René je skvělá a také příběh, plný uštěpačných poznámek a hledání nového manžela/otce, je zábavný. Strávit 108 minut s rodinou Duvereaux je rozumná záležitost. Myslím, že bych chtěl být součástí onoho šíleného příběhu. A to mi stačí. PŘÍBĚH ***** HUMOR *** AKCE ne NAPĚTÍ * ()

zuzinka2 

všechny recenze uživatele

Popravdě mi to moc jako komedie nepřišlo ( i když tam pár vtipných scén bylo). Spíš bych řekla, že to je rodinné drama střižený s road movie. Ale jinak nemám příliš co vytknout. Herecké výkony výborné (tak jako ostatním se mi velmi líbil Logan Lerman v roli mladšího syna), příjemná atmosféra 60. let a skvělá hudba. ()

Reklama

Brtniik 

všechny recenze uživatele

Film jsem viděl v TV. Jelikož obdivuji „Džonsnovku“ (jak z nostalgie říkám Renée Zellwegerové) na film jsem se moc těšil a z přemíry nadrženosti jsem pročetl vše dostupné... Období, ve kterém se film odehrává je mi sympatické, tedy v USA. Ženy byly hezké(nejspíš kvůli oblečení, které eliminovalo případné nedokonalosti, ne jako je tomu nyní), auta silná a kulatá. Možná si tu dobu idealisuji, ale nejsem si jist, zda by tam a tehdy bylo myslitelné presentovat ňádra, notabene na víceméně veřejném místě... Námět jistě zajímavý, ovšem jistě by mu prospělo pečlivější (anebo úplně jiné!) zpracování. Přišlo mi to místy až moc veselé. Nesnáším když rejža „valí futr pryč“, jakoby se nemohl rozhodnout, zda natočit ságu či něco z látky vypustit. Rení je zvláštní a myslím, že docela vzácný bistabilní typ – „umí“ být velice hezká, ale i naopak. Patří to k životu, je to nenudivé, ale to šklíbení by přece jen nemusela tak přehánět. Zde se shodím: nedaboval ji někdo jiný než obvykle? Jo-li, nebylo to ono. Kluci byli báječní, určitě o nich ještě uslyšíme. Někdo někde se zde poškleboval filmovým moudrům. No, proč se nepoučit hezky v teple domova, bez ztrát a rizika? Poučka o proměnlivých tepelných požadavcích žen (byť od šílence) je hezká, leč odvozená od obecnějšího moudra: Co chtějí ženy? Něco jiného! Náš divák ocení hlášky (dobrá byla ta o nevhodnosti dívat se do zpětného zrcátka), ale ač zde nějaké padly, nějak nevyzněly. Zkušený komik udělá lachpauzu, zde to vždy bylo nějak nahňahňané jedno přes druhé. Některé filmy se na druhé kouknutí „zlepší“ (stalo se mi to např. u Vratných láhví), ale tento bych asi nepokoušel a nedoporučil ke shlédnutí. Nedávno jsem film o5 viděl... není to tak špatné, leč hvězdu nepřidám... ()

hellstruck 

všechny recenze uživatele

Lehký nadprůměr, který bohužel zavrtává mezi tuctové a průměrné filmy unylá délka a tempo. Když už si myslíte, že je konec, zjistíte, že jste teprve v půlce. Nechápu proč, protože dějově je to opravdu originální film, nepostřehla jsem jediné klišé. Mimo to je retro atmosféra příjemná a Zellweger se předvedla. Příběh ženy, která si postupem času uvědomuje, že život na úrovni po boku bohatého chlápka není důležitější, než její synové, se jen tak nevidí. Skoro po celou dobu mi vstávaly vlasy hrůzou, jak jsem se obávala, že přijde konec ve stylu "hele beru všechno zpátky, chci se k tobě vrátit", ale vyklubalo se to opravdu příjemně a nepředvídatelně. Pro mě určitě. Vůbec by ale neškodilo osekat pár scén, jedna hodina a půl by stačila bohatě. Takhle jen tři lepší hvězdičky. ()

gudaulin 

všechny recenze uživatele

První záběr, první pohled Renée a první šok. Dobře vím, že existuje nemalá skupina filmových diváků, kteří tuhle herečku zrovna nemusí a mají tendenci ji považovat za nešťastnou kombinaci špatných genů, mizerné rodičovské výchovy a nezvladatelné touhy po mediálním úspěchu. Osobně patřím k té druhé části, která pro změnu oceňuje osobitost, zvláštní půvab a nemalou dávku hereckého talentu. Tady najednou jako by ale Renée ztratila šmrnc, nafoukla se v obličeji coby žába při obraně před predátorem a jako by o pár let zestárla. Což je nemilé zjištění v momentě, kdy si uvědomíte, že vás od jejího data narození dělí jen několik měsíců. Už jsem se chtěl v zrcadle kontrolovat, kolik mi přibylo šedin a stařeckých skvrn, když jsem zjistil, že Zellwegerová pouze podlehla témuž pokušení, které zmršilo vizáž Daryl Hannah nebo Lary Flynn Boylové a co tak zviditelnilo Michaela Jacksona. Tedy touze po dokonalosti prostřednictvím péče plastických chirurgů. Na Renée přitom tahle klasicky střižená romantická komedie o touze po novém partnerovi logicky stojí, takže jejím našpuleným rtíkům a úsměvu přezrálého diblíka zaručeně neuniknete. Z postojů její hrdinky, která si neumí představit jinou kariéru, než je postavení profesionální manželky, a která smysl života nachází v péči o své děti, by feministky nejspíš radost neměly. Kvalitou zpracování je to lehounce nadprůměrné, ale jinak zcela běžné hollywoodské spotřební zboží, které vzhledem k cílové divácké skupině zaměřené na vrstevníky Zellwegerové je poněkud kultivovanější a usedlejší, než bývá zvykem v komediích zaměřených na teenagery. Celkový dojem: 60 %. ()

Galerie (21)

Zajímavosti (1)

Reklama

Reklama