Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

V Lugaši je opět ukraden legendární diamant, Růžový panter. Místní vláda znovu povolává na pomoc muže, který je jediný schopný klenot najít - komisaře Clouseaua. Clouseau má však podezření, že za krádeží je Charles Litton, se kterým se už několikrát ohledně krádeže tohoto klenotu setkal, a tak se vydává do Londýna. Brzy však pochopí, že cestě do zkorumpovaného státu se nevyhne, a tak nasedne do letadla, které se však ztratí kdesi nad mořem. Zdá se, k velké radosti komisaře Dreyfuse, že tentokrát je s legendárním komisařem Clouseauem konec. Zvědavá reportérka Jouvetová se však s jeho zmizením nehodlá smířit a snaží se odhalit, co se s potrhlým komisařem skutečně stalo. Při svém pátrání však naráží na neochotu o události mluvit. Nikdo, včetně bossů mafie, jí není ochoten nic říci. A tak nezbývá věřit, že Clouseau nezemřel, ale že opět vyčkává, aby se v pravý čas mohl kdesi, k hrůze komisaře Dreyfuse, objevit. (TV Prima)

(více)

Recenze (119)

Dreadd 

všechny recenze uživatele

Pokud nezjistím, že tvůrci pouze rejžovali, jedná se o sympatickou tečku (a místy i vtipnou a velmi podobnou prvním dílům) za celou panterovskou sérií s Peterem Sellersem (kterou jsem ještě poměrně nedávno neznal a která mě přiměla přehodnotit názor na pochybnou snahu oživit Clouseaua se Stevem Martinem). Stěžovat si na nesourodost vyprávění ve filmu vzniklém z nepoužitých scén v pěti předchozím filmech je dosti nemístné. ()

Kubaso 

všechny recenze uživatele

Pocta Peteru Sellersovi, nebo sprosté ždímání peněz? Pro obojí se dají najít argumenty. Nepoužité scénky z "Růžový panter znovu zasahuje" se starají o dobrou zábavu v první půli filmu, zatímco tu druhou drží nad vodou snad pouze Herbert Lom plus ona geniální pasáž s Clouseauovým tatíkem. Už jen kvůli ní by byla škoda nechat si film uniknout. Hluchá místa obstarává jen pár scén z minulých dílů, která snad jen měla za účel přetáhnout stopáž nad oněch obligátních devadesát minut. Vezmu-li v potaz okolnosti vzniku, tak před tvůrci smekám, jak statečně se s tím vypořádali. Dějová linie snaživě drží film jakžtakž pohromadě, ale při scéně s navrátivším se Davidem Nivenem se nemůžu zbavit dojmu, že jako celek by film lépe obstál ve formě fiktivního dokumentu. Ale co. Vlastně se mi to zamlouvalo víc než poslední regulerní díl se Sellersem a nakonec jsem se dobře bavil. Kdyby to tímhle skončilo, čas by Edwardsovi určitě odpustil. ()

Reklama

El-Barto 

všechny recenze uživatele

První polovina ještě s Peterem Sellersem neni o nic horší než předchozí díly. Druhá už bohužel opakuje nejznámější scénky, které už prostě všichni známe a vyšetřování ztráty diamantu najednou neni ani na druhé koleji. Sice ten zbytek filmu je nuda, ale i tak jsem rád, že se film dotočil alespoň jako pocta nejlepšímu a jedinému šéfinspektorovi všech dob. ()

waits 

všechny recenze uživatele

Dnes by asi Edwards místo přípravy podivně splácaného filmu připravil na youtube jednotlivé skeče z první části filmu, které jsou maximálně clouseauovské a působí trochu jako podklad na variace příhod Mr. Beana nebo rovnou jako odkaz na rané grotesky (Clouseau ve výtahu, Clouseau v taxíku) a splnují nejvyšší standardy Růžového partnera. Vůbec nejsou špatné vstupy Herberta Loma a pokud se Edwards už rozhodnul pustit se do natáčení, mohl zkusit postavit zbytek filmu na něm. Zvolená forma s reportérkou a záběry ze starších snímků působí únavně a nemá valný smysl. První půlka čtyři, druhá jedna. ()

JASON_X 

všechny recenze uživatele

Děj překvapivě drží pohromadě, ale film je to napůl zbytečný. Zajímavá je totiž jen první polovina, a to kvůli několika dříve nepoužitým scénkám, ta druhá už je pouhé opakování, mozaika z předchozích dílů pospojovaná tak, aby bylo na celovečerák. Komerčárna, jistě, ale kvůli několika mně dosud neznámým záběrům to za úplně ztracený čas nepovažuju. Asi nejvíc se mi líbila část s Clouseauem v hotelu, včetně jeho konfrontačního dialogu s recepčním, jehož humornost spočívá v retardované Clouseauově "francouzské" výslovnosti (message/massage). ()

Galerie (49)

Zajímavosti (9)

  • Ve scéně s výtahem, kde se inspektor snaží vystoupit s nákupem, není po rýži ve výtahu ani památky. Po úspěšném vystoupení z výtahu na zemi pořád rýže není. Scéna dál pokračuje s přicházející sousedkou. Na konci scény, kdy sousedka nastupuje do výtahu, je rýže na podlaze celá hromada. (Mydlivoj)
  • Film byl věnován (a je vlastně celý jeho vzpomínkou) Peteru Sellersovi. Doslovně zní věnování v českém překladu takto: „Věnováno Peterovi, jedinému pravému inspektorovi Clouseauovi.“ (mar48)

Reklama

Reklama