Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Poměrně známý zahraniční pořad dorazil v době krize i k nám. Budete svědky snahy mnoha podnikatelů získat peníze na své originální projekty. Investory se tentokrát stali již finančně zabezpečení podnikatelé. Pan Tomio Okamura ještě před pár lety prodával popcorn a colu v Tokiu, nyní k nám vozí japonské zákazníky. Dalším příkladem je paní Dana Bérová, která se starala o majetek šlechtice Schwarzenberga. Každý se může přihlásit a pokusit se získat peníze na nové projekty, a televizní divák je svědkem, jak se bude žadatelům dařit. (RadimFišer)

(více)

Recenze (178)

divak84 

všechny recenze uživatele

po debilních projektech typu vyvolení, superstar či velký bratr se ČT rozhodla bouchnout do stolu a jako jediná přišla s reality show pro normální lidi. Skvělý nápad vytvořit tuhle show. Samozřejmě lidi toho "zneužívají" a proto jsem často svědky dementních prezentací v provedení dementních lidí. Samotný pořad je však dobrý ve všech směrech. proč ? protože když už někdo získaá onu investici, divák-podnikatel si řekne že to je možné a jak má vypadat správná prezentace, kalkulace, rozvaha, rozjezd businessu apod. Pokud je "soutěžící" odrovnán, divák-podnikatel ví co nemá dělat, jak a co podnikatelé odradí apod apod. Samozřejmě ona častá až hodně tvrdá reakce investorů na neadekvátní projekty JE pro kamery, jediná věc co se mi nelíbí je trošku obehraná písnička té brunety (ted nevím jmeno) , která každý díl prostě musí říct "že má hodně aut v garaži" ()

slunicko2 

všechny recenze uživatele

Malý televizní kurs o tom, jak rychle a spolehlivě odradit investory. 1) U reality show oceňuji nejenom zábavu, zajímavé aktéry, ale rovněž i nenápadné poučení pro život. To všechno pořad Den D nabízí v rozsáhlé míře. Můžeme, pravda, nesouhlasit s jednáním investorů, s jejich argumentací i s jejich přístupem k soutěžícím, ale nic to nezmění na skutečnosti, že jsme tu konfrontováni s postoji a myšlením skutečných podnikatelů a to je chvílemi velice poučné. 2) Pořad lze použít i jako dobrý cvičný materiál pro všechny, kteří se chtějí naučit správně prezentovat své myšlenky a získávat pro ně stoupence, zvláště v byznisu. ()

Reklama

Nach 

všechny recenze uživatele

Skutečně zajímavý a originální pořad, který má pro snaživce nějaký přínos. Velice rád sleduji odvahu některých jedinců, kteří na poli podnikání přicházejí s nápady, na které by nepřišla ani J.K.Rowlingová s kouzelnickou hůlkou zapíchnutou v nose. Výběr investorů je skutečně pestrobarevný a názor každého z nich stojí za vyslechnutí (a někdy i pobaví). 75% ()

CANNIBAL 

všechny recenze uživatele

Rozhodně zajímavý pořad. Asi nejvíc mě šokoval Marek Hlávka, který si přišel říct o 300 000,- na svojí cestovní kancelář Toy traveling (cestovka, jejímiž zákazníci jsou plyšáci). Což mi přišlo jako šílená hovadina, která pak k mému ještě většímu překvapení měla obrovský úspěch a peníze od investorů dostal. Neuvěřitelný, co všechno česká hlava dokáže vymyslet. Další velkou peckou je investor s přezdívkou "Mr. Sorry", který všechny ty chudáky, co si tak věřej opravdu tvrdě vypíská. ()

david666 

všechny recenze uživatele

Každopádně nejlepší reality show, co byla u nás uvedena. Investoři jsou výborní, s lidmi se nemažou a reálně hodnotí potencionální úspěch toho či onoho "vynálezu". Přemek Podlaha určitě čumí:-) Je až s podivem jak jsou někteří lidé nepřipraveni a myslí si, že veškeré otázky okolo byznysu za ně investoři vyřeší. ()

Galerie (18)

Zajímavosti (11)

  • Ve 3. sérii navštívila doupě VIP osobnost - Petr Novotný, jehož hlavním zaměstnáním je, jak sám říká, podnikání. Požadoval tři miliony korun za 15 % podíl. Peníze nezískal. (skrblik007)
  • První úspěšná investice padla již v prvním díle první série, kdy napůl zainvestovali Ondřej Bartoš a Marta Nováková projekt rehabilitační matrace ve výši 1 200 000 Kč, který investorům přijel představit pan Břetislav Suška. (DexMASTER094)
  • Pořad vychází ze zahraničního televizního formátu, který odstartoval před jedenácti lety v Japonsku. (Olík)

Reklama

Reklama