poster

Teror

  • USA

    Trespass

  • Slovensko

    Rukojemníci

  • Velká Británie

    Trespass

Krimi / Drama / Thriller

USA, 2011, 91 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Riddick77
    ***

    Klidně mě ukamenujte, ale já jsem se bavil poměrně dobře. Ano, zlodějská partička je plná idiotů a psychoušů, kteří by nevykradli ani Fort Knox, i kdyby jim dali klíče. Děj nenabízí nic nového, co bychom už někde neviděli a těch opravdu nečekaných zvratů se vskutku nedočkáte. Na druhou stranu budování napětí celkem funguje, hra se s postupujícím časem přiostřuje a film má ve druhé polovině docela fajnové tempo (pomáhá střídmá stopáž). Navíc to Nicole a Lianě opravdu sekne, což přebíjí dosti zoufalý výraz, který opět nasadil Nicolas Cage. Schumacher je rutinér a chybí mu už jiskra a nápady, což je škoda, protože obsazení nabízelo mnohem lepší zpracování. I přes všechny zápory se sice jedná o tuctový snímek v rámci žánru, ale subjektivně musím uznat, že jsem se nenudil. 6/10!(25.10.2011)

  • Nettrass
    **

    Je to tak ,,úžasný,, film, že udělali chybu už v jeho názvu. Správný název není Trespass, ale Trapas. Tento název je také k filmu mnohem výstižnější...(2.1.2012)

  • dopitak
    **

    Okomentoval bych to jako "řemeslně velmi zdařile natočená kravina". Technicky skutečně zmáknuté, ale ani Joel se podle scénáře Karl Gajduseka prostě nemá čeho chytit. Emotivní a hlasité, po angličtinářské stránce krásně srozumitelné. Moc nechápu, proč hvězda formátu Nicole šla do projektu, kde ze sebe dělá hadrového panáka (myšleno tak, že nemá co hrát, ale i doslovně). U Cage už jsme na to zvyklí, ačkoliv tady jsem pořád čekal, kdy začne konečně pořádně řádit (a ono nic).(16.10.2011)

  • petero
    **

    Ono to v podstate nie je také zlé ako je to zbytočné. Spočiatku sa karty rozdajú celkom solídne aj vývoj deja je spočiatku rýchly, no zrazu dej začne stagnovať, prešlapovať na jednom mieste až do zbytočne prekombinovaného a ťažko uveriteľného záveru. Joel Schumacher by si mal pozrieť napr taký španielsky Kidnapped aby vedel ako sa do sveta filmu prináša ešte niečo inovatívne.(18.10.2011)

  • Flego
    **

    Kdeže sú tie časy Joela Schumachera ( Hráči so smrťou, Voľný pád, 8 mm, Telefónna búdka, Fantom opery ) keď držal opraty vo svojich rukách. Problém snímku je v scenári a vo všetkých, čo mu uverili. Bezpochyby sa dá pozerať na túto prapodivnú konštrukciu, kde akčnosť prevláda nad logikou, a všetko sa deje v neuveritelnej rýchlosti. Technicky je film v poriadku, ale nič ostatné nefunguje.(25.10.2011)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace