Tvůrci:
Joe PenhallKamera:
Erik MesserschmidtHudba:
Jason HillHrají:
Jonathan Groff, Holt McCallany, Anna Torv, Stacey Roca, Lauren Glazier, Albert Jones, Joe Tuttle, Michael Cerveris, June Carryl, Sierra McClain (více)VOD (1)
Epizody(9)
Videa (2)
Recenze (117)
Co dodat k druhé sérii? Mě bavila i když rozjela pomalu 4 příběhové roviny a trochu to balancovalo i v rovnováze s hlavní příběhovou linkou. Co potěšilo byl Manson ale ne tolik jak jsem doufal. Mohlo se z toho vyždímat mnohem více. Téhle sérii chyběl někdo jako Kemper. Rozhodně chci další série protože seriál má furt co nabídnout a hlavní dvojice agentů mě baví. Co je pro mě největší terno je hudební doprovod. Ta hudba co je při rozhovorech nebo nějakém výslechu mi způsobuje husí kůži a hlavně to skvěle podtrhuje atmosféru. O něco horší než první série ale jen o fous. 85% ()
Po skončení druhé řady nemůžu jinak než naléhat na Netflix, aby co nejdříve potvrdil následující řadu(y). David Fincher totiž zkrátka tuhle pachuť na jazyku po skončení seriálu umí...a to se musím přiznat, že mě paradoxně jeho první tři díly bavily nejméně. Jenom on však takhle dobře umí nastavit dílo, které skvěle vygraduje a po jehož skončení se vám chce jen čučet do blba. Samozřejmě to není pouze jeho zásluha, ostatní režiséři jsou svým rukopisem taktéž k nerozeznání odlišnosti feelingu celého seriálu. Dějem se zaobírat nechci, oba hlavní herci jsou opět výborní, tentokrát se o dost víc sází na jejich problémy v soukromí a o to víc se museli Jonathan Groff a Holt McCallany snažit...neumím si moc představit sehranější dvojku. Už jsem mluvil o tom, že chci hned teď další sezónu? ()
Ma to hromadu vybornych scen, 3-4 epizody su naozaj spickove a skutocne udalosti, o ktorych to pojednava su fakt sila. Bohuzial sa tu uz vsak nabehlo na (pre mna otravnu a nudnu) serialovu strukturu plnu vaty (vztahove zalezitosti) a niektore motivy mali rozhodne na viac a idu do stratena (syn). Niekde medzi 7-8/10 ()
Velice specifický typ strachu je divákovi servírován na sříbrném podnose. Děs zde vychází z běžných, pochopitelných situací, které se mohou stát hned ve vedlejsím domě, nebo právě vám (pozdě vystavený procesní příkaz). Minulá řada byla především o Kemperových rozhovorech s Fordem, zde se dostává do popředí McCallanyho Tench. Linie o miminku na kříži, podbarvená Hillovým rozpadajícím se hludebním tématem, místy zpomalí tep za únosnou míru. Je až nepříjemně hmatatelná a často zastiňuje pro úřad klíčové pátrání po černých dětech v Atlantě. Pohovory jsou tentokrát mírně stranou hlavního dění, o to jsou ale ty opravdu důležité hutnější. Mansonovo sólo je samozřejmě vynikající, ale rozhodně není jediné. Nejlepší kriminálka za několik posledních let, navíc v dokonalém fincherovském kabátku. ()
Druhá řada byla o dost zajímavější, ale hlavně proto, že se děj přesunul do terénu. Upozadila se práce na postupu, jak proniknout do mysli sériového vraha a více se řeší osobní vztahy. Ale přítomnost idiota agenta Gregga Smitha v tomto dějí a potom co provedl je mi záhadou. To úvodní intro mě příšerně sere. ()
Galerie (21)
Zajímavosti (9)
- Během závěrečných titulků hraje píseň „Cease to Exist“, kterou nahrál Charles Manson ve spolupráci s členem kapely The Beach Boys Dennisem Wilsonem. (NiWi)
- Knihu „Helter Skelter“, kterou si bere Holden (Jonathan Groff) na rozhovor s Mansonem (Damon Herriman), napsal Vincent Bugliosi (prokurátor v procesu s Charlesem Mansonem) a Curt Gentry. Vyšla v roce 1974 a byly podle ní natočeny filmy Helter Skelter (1976) a Hlava nehlava (2004). (J.F.B.)
- Scéna z bowlingu se natáčela v Beaver Valley Bowl v Rochesteru v Pennsylvánii. Tato lokace se objevila i ve filmu Kingpin (1996) nebo v seriálu I Am Not Okay With This (od r. 2020). (J.F.B.)
Reklama