Reklama

Reklama

Billy McMahon a Nick Campbell jsou podomní prodejci, kteří si však začínají uvědomovat, že podomní prodej už je za zenitem, protože do hry vstoupil internet. Proto se oba přihlásí na stáž do společnosti Google. Mezi ostatními stážisty jsou ihned k poznání, protože jsou téměř o dvě generace starší. Celé léto mají strávit jako členové týmů stážistů, které navzájem budou bojovat o to, kdo nakonec nastoupí do společnosti Google na plný úvazek. Billy a Nick se spojí s několika dalšími stážisty, kteří zůstali tzv. na ocet. Jsou to Stuart, který je neustále ponořen do svého mobilního telefonu, Jo-jo, kterého doma vyučovala přísná matka, a Neha, naivní studentka bez jakýchkoliv zkušeností s chlapci... (TV Nova)

(více)

Videa (20)

Trailer 2

Recenze (682)

PauloZ 

všechny recenze uživatele

Ne, že bych si v tom kritizování lahodil, ale v tomhle případě mě tak vysoké hodnocení (70% v době po shlédnutí), opravdu rázně zaskočilo. Pusťte si 15 minut ůvodu a potom 15 minut konce. O nic nepřijdete, všechno z "děje" pochopíte a můžete svůj drahocený čas využít mnohem efektivněji. Ani z poloviny to neni tak vtipné, jak jsem čekal a to mě strašně mrzí. Co víc, ke konci se z toho všeho stává "děcká" souťěž plná nezajímavých, klišoidních, občas spíš trapných a neskutečně otřepaných situací a šílených hodnotových proslovů a motivačních promluv. Scénář nění u komedie důležitý, pokud se člověk opravdu baví, ale tady od poloviny nefunguje ani jedno. Průběh je průhledný jak mikrotenový sáček a v tom závěru mě to naprosto přestalo bavit. Nejlepší část je povyražení v klubu pro dospělé, ale ani ta neni úplně TOP. PS: Nesvatbovi byli poctivá zábava, ale tohle je odvar. Možná si tu reklamu gůgl jen pěkně zaplatil... ()

swamp 

všechny recenze uživatele

Průměrná komedie, která má na starší působit lehce nostalgicky (dva ústřední analfabeti) a v mladších (a méně inteligentních) má vyvolat dojem "ty-voe-tam-bych-chtěl-pracovat". Uznávám, že jsem se nijak výrazně nebavil, ale ani mě to neštvalo. Navíc nám byla naservírována klasická výstavba děje. Necelé 3*. ()

Reklama

JohnnyD 

všechny recenze uživatele

Úprimné absolútne nerozumiem existencii tohoto filmu. Na jednej strane je to prikrášlená hlúpa limonáda na rozmedzí 80s komédie a Disney filmu, no je doplnená niekoľkými nekorektnými scénami (dlhá R-ková scéna v striptízovom bare) a absurdnými popkultúrnymi hláškami, ktoré by neboli vtipné ani 20 rokov dozadu. ()

nunka 

všechny recenze uživatele

Film akoby z pera nejakého motivačného speakra, užvatlaný až hrôza. Ani si neviem vyloviť z pamäti, že by mala nejaká komédia v poslednom čase tak zlú chémiu ako Internship. Spolupráca s Google a všetko okolo Google vyznieva anti-cool a Owen s Vincom sú vlastne úboho smiešni v celom kontexte, tak ako samotný scenár, na ktorom stojí a padá úspech tejto zbytočnej komédie. ()

eraserhead666 

všechny recenze uživatele

V životě, a to jak tom reálném tak i virtuálním, by mě nenapadlo, že se u komedie, v níž hrají Wilson s Vaughnem budu tak hrozně nudit až se mi z toho bude zvedat gůgl, tedy pardon, kufr. Ono má něco do sebe fakt, že ty nejlepší reklamy mají maximálně minutu (+- nějaká ta vteřina). Natáhnout reklamu na dvě hodiny je prostě k zblití. Asi jsem málo (prakticky vůbec) nerd, ale celý ten film na mě působil spíše odpudivě.... A hlavně trapně. Brrrr. Až se mi z toho osypala prdel. Jediným světlým místem filmu je to antirande. Jdu si rychle spravit chuť Nesvatbovými. ()

Galerie (34)

Zajímavosti (21)

  • Vo filme si ako komparz zahralo aj zhruba 100 reálnych zamestnancov spoločnosti Google. (MikaelSVK)
  • Film sa natáčal v Atlante (Georgia, USA), San Franciscu a Mountain View (Kalifornia, USA) d 9. júla do 25. septembra 2012. (Arsenal83)
  • Film bol distribuovaný do kín pod falošným názvom Generations. (tarponko)

Související novinky

Vaughn a Wilson rozvrátí Google

Vaughn a Wilson rozvrátí Google

25.09.2012

Dvojice z veleúspěšných Nesvatbových se chystá na komedii The Internship. Ta bude o dvou chlápcích středního věku, kteří přijdou o zaměstnání a novou práci si najdou v „úspěšné internetové… (více)

Reklama

Reklama