Reklama

Reklama

Billy McMahon a Nick Campbell jsou podomní prodejci, kteří si však začínají uvědomovat, že podomní prodej už je za zenitem, protože do hry vstoupil internet. Proto se oba přihlásí na stáž do společnosti Google. Mezi ostatními stážisty jsou ihned k poznání, protože jsou téměř o dvě generace starší. Celé léto mají strávit jako členové týmů stážistů, které navzájem budou bojovat o to, kdo nakonec nastoupí do společnosti Google na plný úvazek. Billy a Nick se spojí s několika dalšími stážisty, kteří zůstali tzv. na ocet. Jsou to Stuart, který je neustále ponořen do svého mobilního telefonu, Jo-jo, kterého doma vyučovala přísná matka, a Neha, naivní studentka bez jakýchkoliv zkušeností s chlapci... (TV Nova)

(více)

Videa (20)

Trailer 1

Recenze (682)

Fr 

všechny recenze uživatele

,,…VÍTEJTE V GOOGLU!“ /// Wilson a Vaughn ze sebe na místě pro idioty dělaj idioty a učej 21letý děcka, že nejlepší parta není jeden, že životní zkušenosti nevygůgluješ a že úspěch může mít jen film, kde se hraje na city a ve kterým se mísí mládí se stářím – takže je teda jakoby pro všechny. Viděl jsem už horší věci. Tady jsem se dovolil i několikrát zasmát (třeba to s tím profesorem Xavierem…). Pravda, trapně mi bylo taktéž hojně. Nebudu to řešit. Vzhledem k tomu, že mladej byl nadšenej soudím, že tento příběh, ve kterým staří a hloupý (mezi mladejma) ke štěstí došli, je určenej generaci, pro kterou je Google víc než jen několik písmen a která by svý Hunger Games nejradši odehrála v Silicon Valley. Něco mezi odpadem a třema. Pojďme s dobou… /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Usínám i vstávám s Gůůglem. 2.) Miluju reklamní filmy. 3.) Thx za titule ,,Bestlama a Daji“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ** AKCE ne NAPĚTÍ ne ()

FTP 

všechny recenze uživatele

Dva charismatičtí chlapi bez znalostí IT na náboru nerdských děcek do googlu.. Téma samo o sobě slibuje vtipný a příjemný film. Ten také přesně nabízí plus ještě přidává romantický nádech, který je téměř nutný, máte-li ve filmu Owena Wilsona. Trošku neohrabanou formou je zde naznačena důležitost přátelství a týmové práce. Kdo se nebavil a nechce pracovat pro google, koukal na jiný film. ()

Reklama

Tsuki 

všechny recenze uživatele

Další z filmů viděný na palubě letadla společnosti Lufthansa. Byla jsem ráda, že byl ve výběru zrovna tenhle, protože jsem ho už předtím chtěla vidět. A zklamaná jsem rozhodně nebyla. Je to sice v zásadě klasický příběh o dvou ňoumech, kteří nakonec ke štěstí přijdou, ale zajímavý ho činí právě to, že je zasazený do světa Googlu, do světa nových technologií a inovace, a taky do světa, kde se pohybují geniální mladí lidé. Což pak činí dvě hlavní postavy v podstatě Alenkou v říši divů. A právě z této situace jsou čerpány skoro všechny vtipy. Rozmýšlela jsem se, jestli tomu nedat tři hvězdičky, právě kvůli té naprosté předvídatelnosti celého filmu a nulovému překvapení, ale nakonec dávám aspoň slabší čtyři díky některým dobrým hláškám a taky narážkám na jiné filmy/kultovní příběhy. PS: Viděno v originálním znění (říkala jsem si, že mám štěstí vzhledem k tomu, že předtím to u nás v kinech z nějakého důvodu běželo jen s českým dabingem, který mě dost odpuzoval). ~(3,6)~ ()

M.a.t.t. 

všechny recenze uživatele

To že komédia nie je ukotvená v realite, nevadí až tak, ako to, keď nedáva zmysel. A pokiaľ humor až príliš často stojí na čo najrýchlejšom odriekavaní nezmyselných replík, niečo zjavne nie je v poriadku. Výsledný zážitok tak môžu zachraňovať len vybrané pasáže a k spokojnosti to logicky nestačí. Toto spojenie dvojice Wilson/Vaughn skrátka nevyšlo. ()

Ajinka126 

všechny recenze uživatele

Za alpskými velehorami, za atlantským oceánem a tisícem větších i menších měst se nachází království Google, které vládne technologickou silou a je zde možné úplně vše. Ale co naplat.. byla to pěkná pohádka :). Vůbec by mi nevadilo mít takové pracoviště a tak blízké spolupracovníky. Byla to perfektní promo akce googlu. Lepší nápad už mít ani nemohli. Jen škoda, že je to jen film, kde bylo zase plno klišéé. ()

Galerie (34)

Zajímavosti (21)

  • Výroba a autorizovaná distribúcia filmu podporila viac ako 13 000 pracovných miest. (Laslo)
  • Ve filmu stážisté pracují na zákaznické lince, Google však žádnou takovou nemá. (ronaldmekdon)
  • Aj keď spoločnosť Google neplatila za účasť vo filme, spoločnosť mala možnosť kontrolovať, ako majú byť jej produkty zobrazené. Tvorcovia filmu napríklad chceli scénu, kde samoovládané auto havaruje, ale Google chcel scénu odstrániť, pretože produkt ešte nebol uvedený na trh. (Arsenal83)

Související novinky

Vaughn a Wilson rozvrátí Google

Vaughn a Wilson rozvrátí Google

25.09.2012

Dvojice z veleúspěšných Nesvatbových se chystá na komedii The Internship. Ta bude o dvou chlápcích středního věku, kteří přijdou o zaměstnání a novou práci si najdou v „úspěšné internetové… (více)

Reklama

Reklama