Reklama

Reklama

Návrat velkého blondýna

  • Francie Le Retour du grand blond (více)
Trailer

Obsahy(1)

Když hraje na housle, je obdivuhodný, když si hraje na agenta, je k popukání. Pierre Richard postrach tajných služeb... Houslista Francois Perrin byl zcela náhodně vybrán v davu na letišti jako vějička, na kterou se měl chytit ctižádostivý náměstek velitele tajné služby plukovník Milan. Ten se totiž chystal intrikami zkompromitovat nejvyššího šéfa a obsadit tak jeho místo. Náměstek Milan strojil na záhadného velkého blondýna ty nejdůmyslnější léčky, poslal na něj svou nejsvůdnější a nejschopnější agentku Christinu a pak už měl jediné přání – zlikvidovat ho. Ale vše se mu jaksi vymklo z rukou: Christina se do Perrina zamilovala a do pečlivě nastražených pastí padali především Milanovi lidé a posléze i on sám... Pokračování veleúspěšné komedie režiséra Yvese Roberta Velký blondýn s černou botou, patří mezi to nejlepší ze zlatého fondu francouzské komedie. (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (107)

tempus 

všechny recenze uživatele

Ano, je to pravda, v tomto případu pokračování předčilo předchůdce. Začátek je vlažný, na poprvé skoro nudný, ale po příjezdu z Ria se to rozjede a vy se těšíte na každou sekundu (což u přes 30 let starého filmu není samozřejmost) a vychutnáváte si nejlepšího Richarda až do úplného konce. Konec Robertsovi se povedl, protože dokázal nevyvolat zklamání, po falešném zlikvidování nebezpečné osoby, arozdíl od trojky Fantomase, a proto dávám čistých 5*. ()

topi80 

všechny recenze uživatele

Platí zde totéž, co pro první díl. Čekal jsem o dost třeskutější legraci, a i když tu Pierre Richard dostává víc prostoru k šaškování ("Vy nejste ten na karate?") než v prvním dílu, opět se tu o zábavu stará hlavně hláškující Jean Rochefort. Za povšimnutí stojí v oboudílech výkon Jeana Carmeta, jehož postava skutečně vzbuzuje lítost a já si říkám, že bych ho docela rád viděl v nějaké dramatické tragické roli. ()

Reklama

Olík 

všechny recenze uživatele

Jeden z největších špiónů francouzské historie se vrací, aby dokončil svou misi. Jsem dítě osmdesátých let a Pierre Richard je jedním z hrdinů mého dospívání. Dnes když se na toho roztržitého houslistu dívam s odstupem desítek let, tak už také nesdílím takové nadšení…..každopádně opět jsem si sním s radostí prošel cestu plnou jednoduchých,ale trefných skečů. ()

Xmilden 

všechny recenze uživatele

Druhý díl Blondýna trpí všemi neduhy, které si divák jen může domyslet. Dějově se skáče na příliš velkém prostoru a tak po úvodním Riu se dostáváme zpět do Paříže. Mezitím nastávají jednotlivé zvraty, kdy ani na moment není dopředu jasné, zda-li to náš oblíbený blondýn vlastně celé přežije. Vyšetřující detektiv mě zrovna dvakrát nebavil. Zato Toulouse se svým věrným Perrachem stále vymýšlejí kterak si nakonec zachránit zdravou kůži. První díl okypoval velikou lehkostí, kterou již ten druhý ztratil. Humorných situací je poměrně hodně, ale již nejsou tolik zajímavé. První díl je ve své podstatě nadčasovou záležitostí. Druhý díl je zkrátka již jen druhý. 60% ()

Han22 

všechny recenze uživatele

Teprve druhý díl přínáší tu šílenou zábavu, kterou jsem čekal od jedničky. Karty už jsou rozdány, Francois Perin už ví, že byl zneužit a užívá si dovolenou v Riu s milovanou Christinou. Jenže šéf tajné služby Toulose se ho potřebuje zbavit a když to nevyjde, přesvědčit vyšetřujícího kapitána, že Perin je opravdový špion. Vše ve dvojce je lepší - Richard snažící se zahrát bondovského špiona (s bondovskými hudebními motivy), Maurice flegmaticky sleduje mrtvoly i agenty, zápletka je zamotanější, některé scény jsou geniální - například karate a finále v koncertní síni je jaksepatří našlápnuté. Pro mě jedno z mála pokračování, které bez problémů strká první díl do kapsy. ()

Galerie (19)

Zajímavosti (4)

  • Hlavní hudební motiv (hudba Vladimir Cosma) vyzvánějí také zvony na pohřbu Velkého Blondýna. (gug)
  • Scenárista Francis Veber pojmenoval některé postavy podle měst nebo městských částí. Příkladem je Toulouse, Cambrai, Perrache atd. Chtěl tak předejít podobnosti se skutečnými osobami. (Komiks)

Reklama

Reklama