Reklama

Reklama

Taxikář Samy Naceri musí využít své řidičské mistrovství a ujet rozzuřeným zabijákům a zachránit tak japonského velvyslance a dívku svého přítele... Řidič Daniel musí se svým supertaxíkem opět vypomoci svému příteli, nešikovnému policistovi Emilovi, a také celé francouzské policii v případu únosu japonského ministra. Jakuza totiž chce zabránit rozvoji francouzsko-japonských vztahů. Spolu s japonským ministrem však unesou i Emilovu přítelkyni a kolegyni Petru. Daniel chce jet za svou přítelkyní Lilly, ale nakonec se rozhodne pomoci kamarádovi zachránit jeho milovanou kolegyni. Díky rozvážečům pizzy, s nimiž Daniel dříve jezdil, zjistí, že se štáb jakuzy ukrývá v jedné pařížské rozestavěné budově. Spolu s Emilem a japonskou agentkou osvobodí Petru i ministra. Fenomenální řidič a démon rychlosti, taxikář Daniel Morales, se svým superrychlým, speciálně upraveným Peugeotem 406 stále pomáhá zákazníkům v časové tísni a budí zaslouženou pozornost. Právě v kopcích nad Marseille předehnal šokované závodníky velké rallye, projel cílem a zastavil až před porodnicí, kam vezl rodící ženu a jejího manžela. Vzdechy rodící ženy sice způsobí Danielovi komplikace, protože jeho přítelkyně Lilly si je v telefonu vyloží poněkud jinak. Sotva se mu ji podaří přesvědčit, musí spěchat, aby stihl oběd s jejími rodiči, před kterými se musí vydávat za medika. Mezitím získá jeho přítel, nešikovný policista Emil, řidičák, přestože jeho řidičské schopnosti nejsou valné. Zoufalý učitel autoškoly se ho totiž chce konečně zbavit. Policie v Marseille rozjíždí důležitou akci. Na jednání o spolupráci Francie a Japonska v boji proti jakuze totiž přilétá japonský ministr, který tu má podepsat několik významných smluv. Uvítání se má zúčastnit také Lillyin otec, generál Bertineau, jehož služební vůz je nepojízdný, a tak se Daniel nabídne, že ho na letiště sveze. Následuje další zběsilá jízda, která sice dopraví generála na letiště včas, současně však Daniela nesnášejícího uniformy zaplete do dění kolem významné návštěvy. Ministr je totiž unesen jakuzou, která chce jednání překazit. Spolu s ním je unesena také Emilova milovaná, policistka Petra, a tak se Daniel rozhodne příteli pomoci s její záchranou. Společně s japonskou agentkou Yuli z ministrovy ochranky se pustí po stopách únosců. Zjistí, že jejich skrýš je v jedné rozestavěné pařížské budově. Daniel se obrátí s prosbou o pomoc na generála Bertineau a zanedlouho už se trojice v Danielově taxíku snáší na padáku přímo do pařížských ulic. Podaří se jim sice osvobodit zajatého ministra i Petru, musejí však prchat před zabijáky jakuzy. V Pařížských ulicích se rozpoutá zběsilá honička. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (298)

T-pack 

všechny recenze uživatele

Série Taxi mě až na čtvrtej díl baví naprosto neskutečně (a i ten čtvrtej beru na milost). Miluju ten praštěnej Francouzskej humor, zabíraj tu na mě tak i ty víceméně prvoplánový fóry. Akce tu divák dostane požehnaně, ať už jsou to bitky, nádherný automobilový honičky nebo občasná exploze. Over-the-top mix akce a humoru kulminuje ve scéně, kdy před Eiffelovou věží lítá jedno policejní auto přes druhé a plechy úpí. Naházet tolik aut na jednu hromadu je odhodlání, který musim ocenit pěti hvězdama. ()

Lacike 

všechny recenze uživatele

Klasicka dvojka. Vsetkeho je viac. Viac humoru, akcie a zbesilejsie tempo. Takze vo vysledku ma to bavi este o nieco viac ako jednotka. Slabsia mi pripada len hudba. Pesnicky v jednotke boli prijemnejsie. Hudba v dvojke sa snazi byt zbesila ako samotny film, ale mne prilis nesadla. Ale to je jediny nedostatok. Zapletka je rovnako chatrna. Len zaporakov nemcov nahradili japonci. Ale to nevadi. Film je sice len sledom akcnych a komickych scen, ktore su lepsie vypointovane ako v jednotke. Väcsi priestor dostal konecne komisar Gibert so svojimi blaznivymi plánmi a zakazdym pobavia natolko, ze dokonca zatieni aj hlavnu dvojku. Ninjaaa. U hlavnej dvojky sa vyvija ich vztah so zenami az to pripomina viac nekonecny serial ako film. Pribudla nova komicka figurka generala, ktory je este väcsi magor ako Gibert. Akcia je este velkolepejsia. Je tu viac nahanaciek a prestreliek a dokonca aj nejaka ta solidna bitka. A vsetko je stale prehladne natocene. Takze dodnes pokladam dvojku za najlepsi a najzabavnejsi diel serie. A CZ kinodabing je tiez pecka. 8/10. ()

Reklama

Dever 

všechny recenze uživatele

Soundtrack Hans Gérard Krawczyk: 1. Millenaire ,2. Danse Dessus ,3. Au Coin De Ma Rue ,4. Lettre Ouverte ,5. L'homme N'est Qu'un Apprenti ,6. A La Conquete ,7. Il Faudrait Que T'arreteg ,8. Ballade Pour Un Traitre ,9. Mea Culpa ,10. Laissez-Moi ,11. Trop De Polemiques ,12. Truc D'mc ,13. Elles Dansent ,14. Nos Legendes ,15. Un Peu Moins De Mystere ,16. Dancefloor Furie , ()

drackula 

všechny recenze uživatele

V druhom pokračovaní taxikárskej série tvorcovia išli viac do komédie, čoho dôsledkom bolo pár prestrelených scén, kde bolo evidentné prílišné tlačenie na pílu. Avšak ani týchto pár momentov nejako výrazne nepokazilo celkový dojem a preto sa dá Taxi 2 označiť za podarenú a hlavne oddychovú jednohubku. 60 % ()

rublik05 

všechny recenze uživatele

Překvapivě povedené pokračování legendární jedničky, které je sice v některých ohledech mnohem šílenější, přesto dokáže pořád neuvěřitelně pobavit. Chválím dobře napsaný scénář, plno vtipných scén a perfektní hudbu. Příběh má stále co nabídnout, i když se samozřejmě nejedná o žádný zázrak. Dialogy jsou povedené, trefné a samá hláška. Herci mě rovněž potěšili, nejvíc se předvedl samozřejmě šílený pan komisař. Akční scény jsou dobře natočené, tempo přímo vražedné, na nudu žádný čas opravdu nezbyl. Spokojenost, bavil jsem se po celou dobu. 8/10. ()

Galerie (43)

Zajímavosti (20)

  • Natáčení probíhalo v Marseilles a Paříži ve Francii. (BMW12)
  • Pro hlavní automobilovou roli bylo použito celkem osm Peugeotů 406. Po skončení natáčení se jich ujala různá muzea. Několik z nich je přímo v muzeu Peugeotu v Sochaux, kde se nachází i pásová verze z Taxi 3 (2003). (Stejšn)
  • V úvodní scéně můžeme vidět Jeana-Louise Schlessera, který byl pilotem F1 v letech 1983 a 1988. Jeho navigátorem je Andořan Henri Magne, s nímž vyhrál Rallye Paříž-Dakar roku 1999. Jejich filmovým závodním vozem je Peugeot 306 Maxi. Je v továrních barvách týmu Peugeot, který s ním jezdil v letech 1997 - 1998 Mistrovství světa. Rodina Vatanenů, jejíž jméno je ve filmu zmíněno, skutečně existuje. Ari Vatanen je mistrem světa v rallye z roku 1981. Jeho syn Max se pokoušel v juniorských soutěžích prorazit. A zmiňovaný mistr světa v rallye z let 1998 - 1999 je v reálu Tommi Mäkinen. (Turbinen)

Reklama

Reklama