Reklama

Reklama

Fotky zítřka

  • USA Time Lapse
Trailer

Tři kamarádi objeví stroj času, který pořizuje fotografie ze čtyřiadvacet hodin vzdálené budoucnosti. Začnou ho využívat k tomu, aby vyhrávali v dostihových sázkách. Všechno jde hladce, dokud nezačne být jeden chamtivější než druhý... Tři kamarádi kolem dvacítky najdou v domě zmizelého souseda obrovský fotoaparát. Na pořízených snímcích jsou zachyceni v situacích, které nepoznávají. Přijdou na to, že se jim události na fotkách přihodí až za čtyřiadvacet hodin. A tak je napadne, že by tenhle úžasný vynález mohli využít pro vlastní účely. Začnou v dostizích sázet na vítězné koně, jejichž jména se objeví na obrázcích z budoucnosti. Bookmakerovi ale začne brzy připadat série jejich výher podezřelá a trojice přátel bude muset použít přístroj k tomu, aby si zachránila život. (Cinemax)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (73)

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Parta mlaďáků nepříjemná jak veverka v trenkách. Nápad to ale docela zachraňuje a přestože se to tváří hrozně lacině, dokáže film ve výsledku zaujmout. A ke konci i poměrně obstojně šokovat z výsledného závěru. Sympatické nicméně je, že tvůrci stále vymýšlí zajímavé nápady v rámci realistického sci-fi a mají snahu jej točit. Škoda, že ta partička byla jak kdyby ji přetáhli z Melrose Place a jejich dialogy jak kdyby napsala Daniela Steelová. ()

Havaj8 

všechny recenze uživatele

Vypadá to, že si tenhle film budu muset nechat projít o něco dýl hlavou. Protože to bylo buď tak dokonale promyšlený, že to ještě teď nechápu a nebo to ze mě prostě udělalo blbce. I když to bylo dost komorní, strašně mě brala atmosféra toho, co přijde za fotku dál, jakým způsobem se to vyhrotí. A na každýho charaktera to mělo jinej dopad. Ale občas to vypadalo, že režisér neví, kam to dál posunout. Ta konečná zápletka to domotala úplně. Ale přesně pro tohle já obdivuju ten žánr sci-fi, i když to spoustu odpovědí nedalo. Danielle Panabaker ze seriálu Flash příjemně potěšila. ()

Reklama

slunicko2 

všechny recenze uživatele

Slušná ukázněná scifi. 1) Základní axiomat je absurdní, nelze přece přesně napodobit, co se stane. Nicméně scénáristé respektují nastolená pravidla, ať už jsou jakkoli nesmyslná, a tím vzniká ukázněný film, který se příjemně sleduje navzdory kostrbatému finále. Tomu, kdo bere scénář s řadou nesrovnalostí vážně, lze doporučit tuto analýzu. _____ 2) Režisér a spoluscénárista Bradley King svou celovečerní prvotinu vážně vzal: The most important lesson I learned was that I was capable of directing a feature film._____ 3) Zamlouval se mi 24letý George Finn (Jasper) i jeho protihráč 27letý Matt O´Leary (malíř Finn)._____ 4) Vysloužilý vědec si postavil instatní fotoaparát očividně filmařům natruc. Fakt, že Polaroid ukončil výrobu svých filmů šest let před vznikem našeho snímku, chytrému napoví a hloupého trkne. A tak potrkaní technici vyrobili snímky digitálně, ve Photoshopu je pak barevně upravili, na eBay nakoupili staré fotky, vystřihli jejich vnitřky a vsunuli vytištěné digitální fotky do polaroidovských rámečků._____ 5) Nejlepší otázku k filmu jsem našel na IMDb: Is this based on a true story or somethin?_____ 6) Rozumný koment: maddy****. ()

Morholt 

všechny recenze uživatele

Docela překvápko. Sice mi občas přišlo, že při psaní scénáře King až moc přemýšlel, čímž vznikaly v příběhu díry, ale oceňuju výborný námět i to, že na minimálním prostoru se třemi herci dokázal režisér udržet mou pozornost. I samotní aktéři, byť nepředvedli žádné úchvatné kreace, mi docela sedli. Podle mě slušný debut. 55% ()

PavelVanekArt 

všechny recenze uživatele

„Nikdy nevyjebávej s časem." Ale ať čas vyjebe s náma, že. Filmy o časových paradoxech, smyčkách a cestování mám rád. Je tu vynikající Predestination, nadprůměrné Welcome to yesterday a katastrofální Next. V roce 2014 se vyskytlo komorní sci-fi drama Time Lapse. A až na pár detailů to není vůbec špatný. Trojice přátel, malíř, flákač a malířova buchta, objeví tajemný fotoaparát, který dělá fotografie o 24 hodin do budoucnosti. Rozhodnou se přístroj využít pro své osobní účely. Vydělávat prachy, malovat obrazy. Fakt originálně trávený čas. Jenže přístroj nejde přenést a míří jim přímo do obývacího pokoje z domu odnaproti. Pak se ale začnou objevovat zvláštní fotografie. Dobře, ne až tak zvláštní. Objeví se i kus násilí, jenže to nějak nestačí. Vcelku originální věc, ale viděl bych to spíše jako knihu než jako průměrný film. Po celou dobu stopáže mě to drželo v napětí, bavilo mě to a netroufal jsem si odhadnout konec. Bohužel to skončilo klasicky „přítomnost je už v hajzlu, zlepšeme alespoň našim druhým já budoucnost." Nebudu Vám tu popisovat jak funguje čas a prostor, sám o tom vím prd a při troše hloubání na to sami přijdete. Prostě nesmíš měnit předem nastavenou budoucnost, osud, říkejte si tomu třeba chleba s máslem, je to fuk. Všechno je předem nalajnovaný a hrdinové si to bohužel uvědomují. Herecky to bylo dobrý, uvěřitelný. Sympatickej casting (v malířově osobnosti jsem se skoro viděl, flákač byl jak parodie na Vojtu Kotka a ta holka... byla prostě holka), kolikrát nápaditý střih. Rušivě působilo snad jen prolínání scén. A těch několik detailů, které to sráží k průměru. Časový kraviny, co Vám budu vykládat. Jako film na půlnoční promítání to sedlo, ale zřejmě na to za chvilku zapomenu. Čas je sviňa no. Tak s ním nevyjebávejte. 3* a.k.a 55% ()

Galerie (90)

Zajímavosti (7)

  • Na uvedenie tej správnej atmosféry v istých okamihoch sa použil podmaz podobný ako vo filme Donnie Darko (2001), teda pieseň "Mad World" (Gary Jules). (Arsenal83)
  • Postava Dr. Heideckerovej (Sharon Maughan) je takmer určite reprezentáciou Martina Heideggera, nemeckého filozofa, ktorý písal o poňatí smrteľnosti a účinkoch času a neskôr o zbližovaní ľudstva a technológie. (Arsenal83)
  • John Rhys-Davies nakrútil dve scény zobrazujúce pána Bezzeridesa. Tieto dve scény nakoniec z filmu vystrihli, filmári sa Rhys-Daviesovi ospravedlnili, ale uviedli jeho meno v záverečných titulkoch. (Arsenal83)

Reklama

Reklama