Reklama

Reklama

Morirai a mezzanotte

  • angličtina You'll Die at Midnight (více)

Obsahy(1)

Policista Nicolo po brutální hádce se svou nevěrnou manželkou odchází z domu. Chvíli poté zjistí, že jeho manželka byla ubodána sekáčkem na led. Stává se automaticky hlavním podezřelým. Proto se tajně spojí s policejní psycholožkou Annou, aby mu pomohla z této situace. Anně tato vražda připomene řádění sériového vraha, který má údajně být už osm let po smrti. (Chatterer)

(více)

Recenze (24)

Martin741 

všechny recenze uživatele

Talianske gialoo pretkane kriminalkou - avznikol velmi slusny fryler. Spechvova scena maximalne pripomenula Hitchcockovo Psycho 1960, potom nastupia zalezitosti ako zeny v ohrozeni, ktore ktosi vrazdi, strasidelna atmosfera funguje, ale len tak na pol plynu. Herci su dost neznami, ale odohrali to dobre, dialogy nadpriemerne . 65 % ()

Astaroth12 

všechny recenze uživatele

Tak konečne ma L.Bava presvedčil, že do vienka dostal režisérsky talent po svojom výnimočnom otcovi. Lebo už niečo od neho mám pozreté, ale to mi moc nevoňalo, ale už srať na to.Teraz som dopozeral toto a bavilo ma to, ešte viac takýchto parádičiek chrum,chrum. Je tu detektívny príbeh, mysteriózno okolo vraha, ale Lamberto sa nebál isť aj ďalej za hranice gialla, kde už začína slasher, a tak vraždy boli krvavé a niektoré aj efektné, ale hlavne bodycount bol dosť veľký na to aby som bol nadmieru spokojný. A film aj z atmosférou narábal veľmi obozretne. To boli plusy, ale má aj nedostatky a hlavnú vidím, že niektoré scény boli úsmevné a nedomyslenosť niektorých scén mi tiež nebola dvakrát po chuti. A kto je vrahom v týchto vodách sa už nejaký mesiac plavím a tak mi bol jasný od jednej scény. Práve v predvídateľnosti pointy Lamberto stratil 1*, ale aj tak hodnotím celok, a ten bol mimoriadne slušný. ()

Reklama

darkrobyk 

všechny recenze uživatele

Žluťoučké krimi plné krásných mrtvol! Vrah se nespokojí s jedinou obětí, kvůli které padá vina na někoho jiného. Sprchová scéna je samozřejmě poctou té z Psycha, tahle je pěkně krvavá. Sekáček na led, pistole, břitva, velký nůž, pohrabáč a černé kalhotky. V tomhle filmu se zkrátka vraždí ledasčím. Nahoty je sice poskrovnu, ale zůstává celkový hezký vizuál s vytříbenou estetikou, jak to jen Italové umí, pohledné dívky, spousty krve (i když třeba práce s mixerem je mimo kameru) a skvělá Simonettiho hudba. Ta dokáže navodit patřičné napětí, když dívky prchají před vrahem... Občas padne i nějaký vtípek. ,,Ty vypadáš, jako by ses vyspala s celým fotbalovým mužstvem!",,Kéžby....měla jsem noční můry..." ()

Bloody13 

všechny recenze uživatele

Bava si zlehka pohrál se dvěma subžánry a výsledek stojí za to, alespoň pro hororového fandu. Vraždí se tu totiž překvapivě hodně, má pár silných momentů, ale co se týče identity tajemného vraha, nestojí za moc. Bude to totiž na 95% ta postava, kterou si na začátku filmu tipnete, tudíž o moment překvapení budete nejspíš ochuzeni. Ale i přes tu absenci nápaditých a opravdu krvavých vražd jsem dost spokojen. 7 bodů, jako když švihne... ()

K.I.N.G. 

všechny recenze uživatele

Netušil jsem, kdo bude vrah a ani jsem si nikoho netypoval. Mnohem víc mi totiž přicházelo na mysl, jak v giallu, kde má být všechno promyšleno do nejmenších detailů, může být tolik logických děr a filmových chyb. Za všechny aspoň finální scéna v hotelu, kdy byly občas rolety stažené a hrálo se na tmu, pak byly vytažené nahoru a stejně byla tma a pak už bylo úplně jedno, jestli je světlo nebo ne. Rolety zmizely samy od sebe a v celém hotelu bylo jak mávnutím kouzelného proutku naprosté světlo. Nebo když vrah připevnil Carol k hodinkám, které si zapomněla v muzeu vražednou zbraň a ještě k tomu skoro slavnostně zabalenou. To jako ten vrah fakt mohl počítat s tím, že si tam ty hodinky zapomene, vzápětí zjistí, že je nemá a vrátí se pro ně? To už je trochu moc, ne? Jinak samozřejmě fajn. Giallo nikdy nezklame a můj celkový dojem byl opět výrazně kladný. ()

Zajímavosti (3)

  • Pracovní názvy filmu byly taky The Midnight Killer a You'll Die at Midnight. (Chatterer)
  • Scéna, když vrah útočí přes dveře na Monicu (Eliana Miglio), připomíná známou scénu z filmu Osvícení (1980): „Here's Johnny!“ (griph)

Reklama

Reklama