Režie:
Justin G. DyckScénář:
Keith CooperHudba:
John McCarthyHrají:
Sheila McCarthy, Julian Richings, Konstantina Mantelos, Josh Cruddas, Scott Cavalheiro, Troy James, Kaitlyn Leeb, Lanette Ware, Rebecca Lamarche (více)Obsahy(1)
Poté, co při automobilové nehodě ztratili svého jediného vnuka, unesou lékařka Audrey (Sheila McCarthy) a Henry (Julian Richings) těhotnou pacientku s úmyslem provést „obrácený exorcismus“ a Jacksona umístí do jejího nenarozeného dítěte. Netrvá dlouho a zjistí, že Jackson není jediným duchem, kterého prarodiče pozvali do svého domova. Nyní začíná závod s časem pro pár, stejně jako pro těhotnou ženu, aby zjistili, jak se dostat ze situace, kterou udělali. (Flekoun58)
(více)Videa (1)
Recenze (80)
Další ze záležitostí, která se zabývá tím, že zahrávat si s mocnostmi pekelnými se nevyplácí. V tomto případě se postarší pár snaží přivést zpět svého vnuka a dostat jeho ducha do nenarozeného dítěte unesené ženy. Jenže k vnoučkovi se cestou z druhé strany připojí parta bubáků, kteří se manželům začnou vzápětí potulovat po baráku. Malý horor, který si vystačí s minimem triků a přesto dokáže být dostatečně strašidelný. Dyck sází na atmosféru, která by sice mohla být trochu temnější, ale i tak působí dostatečně, samotná zjevení jsou solidní a v některých případech i efektní, takže zubní niť teď nechci nějakou chvilku vidět a vedle výborně hrajících veteránů Sheily McCarthy a Juliana Richingse zaujme neokoukaná Konstantina Mantelos. Mouchy se tu samozřejmě najdou, ale nejsou nijak zvlášť viditelné. Slušná práce. 75% ()
Silent Hill v rodinném domě obstarožního manželského páru, který satanistické rituály drží v rukou stejně pevně jako Alenka Schillerová český státní rozpočet.. Samo si to škodí žánrovou nevyhraněností a pokulhávající návazností jednotlivých scén, nicméně kontrola sněhové frézy, přehnaná péče o dásně či pár posledních minut přijdou s požadovanou intenzitou a povedla se i castingová volba mužských představitelů, jejichž tváře nejsou zrovna ze žurnálu. Klobouk dolů, že to celé spíchli za 250 tisíc dolarů. To vypadá na smlouvu s ďáblem.. ()
Geniálne nápady. Kludne za ne hviezdu a pol pridám. Produkcia to musela byť lacná a filmografia režiséra je jeden veľký facepalm. V daných podmienkach to pravdepodobne lepšie nešlo. S kvalitnejšími hercami a v réžii Derricksona alebo Astera, s poriadnym rozpočtom, zapamätatelným hudobným motívom a fotogenickejšími filtrami, mohlo ísť o jeden z miľníkov žánru. Béčko roku a ak si nejaký tohtoročný film zaslúži mainstreamový remake, tak je to tento. ()
Po dlouhé době horror, kterému nemám co vytknout, a který bych si dal nejradši hned ještě jednou znovu od začátku. Tedy horror... já se u něho často chlámal na celé kolo, z mého úhlu pohledu je to vytříbená horrorová komedie. Film je nabušený vtipnými i vizuálně atraktivními scénami. Má úžasně hravý a nápaditý scénář, typově bezchybné obsazení hlavních rolí (mile šílení staroušci a pobledlý satanistický zavilec Ian jsou k sežrání), zdobí ho kulervoucí zjevení z očistce (řezačka zubů, hadí muž s igeliťákem přes hlavu), nečekané a vtipné sebevraždy (Rory s frézou, policajtka), nebo vtipně absurdní, takřka Buñuelovský výjev setkání kroužku satanistů v obecní knihovně nebo kulturáku nebo v čem... Úplně vidím ten rozpis v přízemí na nástěnce: "3:00 p.m. - skautský oddíl 4:00 p.m. - zahrádkáři 5:00 p.m. - satanisté 6:00 p.m. - večerní kurz pletení košíků". K naprosté dokonalosti filmu schází snad jen dotáhnutí závěrečné magické evokace k nějakému hyperšílenému vyvrcholení... ale to není výtka, to mě teď jen tak napadlo. ()
Jako jo, je to dobrý. Povedenej malej film, kterej funguje jak má a nemá hluchý místa. Ale... Můžu ho mít rád? Nejspíš ne. Bohužel se jede mód, kterej vyžral mozek většině současných západních (nejen) tvůrců. A tím je (pro levičáky) zásadní téma současnosti: klasický rodinný model je toxický, nefunkční a přináší jen zmar. Největším neštěstím a zlem pak jsou pro děti jejich rodiče. A tak opět můžeme sledovat na chlup stejnej scénář jako u Color Out of Space, a to pozvolný rozklad (zbytků) rodiny. Opět jsou všechny (bělošské) mužské postavy vykresleny v negativním světle, buď jako slaboši, podivíni nebo hajzlové. Taky tu máme jednu symbolickou (ale absolutní) černošskou oběť (jo, tu s igelťákem přes hlavu). Opět tady je jedinou racionální a kladnou postavou, která chce do chaosu zavést pořádek, černošská postava (jediná to naděje zdegenerovaných bělochů), a opět neuspěje (bílým není pomoci). A opět vše končí absolutním zmarem. Je to furt dokola, ať už koukáte na věci od Mikea Flanagana, nebo prostě můžete naslepo hodit vidlema, a na druhým konci bude stejnej umrčenej marast. Moc se těším, až tahle generace politicky korektních cuckoldů odejde, a nastoupí nějaký obrozenecký hnutí. ()
Galerie (16)
Zajímavosti (1)
- Dům používaný po většinu filmu je ve skutečnosti dům scenáristy Keitha Coopera. Henryho a Audrey ložnice a Ianův sklep však byly natočeny v domě režiséra Justina G. Dycka. (Piercee)
Reklama