Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Mladý pár (Sydney Sweeneyová a Justice Smith) se začínají zajímat o sexuální život svých sousedů přes ulici (Ben Hardy a Natasha Liu Bordizzová). Poté, co zjistí, že jeden z nich partnera podvádí, počáteční nevinná zvědavost se mění v nezdravou posedlost. Jejich životy svede dohromady pokušení a touha, jež mají smrtící dopad. (Prime Video)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (69)

noriaki 

všechny recenze uživatele

Lahůdkový thriller s pomalejším rozjezdem a turbulentním finále. K filmu mě nalákala Sydney Sweeney, jako ostatně téměř každého. Co by se ale zdálo jako laciná vějička, se ukázalo jako jeden z největších kladů snímku. Tahle holčina nejen dobře vypadá, ale taky umí hrát. Druhý do party byl ovšem tragický omyl. Kvůli němu nemá ústřední pár chemii, a jeho hovězí hlas mě neustále vytrhával z děje. Což je dvojnásob škoda, protože původně téměř rozverná atmosféra postupem času pořádně houstla. Scénář by potřeboval trochu více péče a twist s ptáčky je už možná navíc. Taky nedává smysl, protože tohle by nikdo nenaplánoval. Reakce je ovšem působivá. Závěrečná scéna - nemyslím tu s chodícími kvótami, je díky ní parádně mrazivá. ()

VanTom 

všechny recenze uživatele

Kromě chvílemi za vlasy přitaženého konání hlavní hrdinky, vyplývajícího z nepochopitelné posedlosti šmírováním neznámého sousedského páru vedoucí až k přímému zasahování do jeho života, měl tento pomalý thriller slušnou, "zamlženou" náladu a lehké erotické napětí z toho, jestli se milá, Bohem obdařená Sydney Sweeney přece jen obnaží. Obnaží! :) Nějaké 3 twistové konce z něj zpětně udělaly i poměrně neodhadnutelnou, byť béčkovou "voyerskou" podívanou. ()

Reklama

silentname 

všechny recenze uživatele

"The Voyeurs" je počas hodiny a pol nesktuočne vlečúca sa nuda, ktorú na konci doslova oživíme zvratom, nad ktorým sa ale človek nesmie veľmi zamýšľať. Pretože v podstate je to skôr komickým zakončením, než čímkoľvek iným. Ale okey. Ja môžem povedať, že aspoň som sa dočkal nejakej pointy. Na druhú stranu je ale treba povedať, že keby film skončil v bode asi 15 minút predtým než reálne skončil, tak by jeho pointa dopadla oveľa kvalitnejšie. Tu mám ale pocit, že tvorcovia absolútne podcenili niekoľko dôležitých elementov. Budovanie napätia, vzťah s postavami a výsledné posolstvo, ktoré tu nakoniec chcú adresovať. Na druhú stranu ma ale miestami celkom prekvapil. Tak ako často píšem, že ak niečo reálne nevidíme, len to máme sprostredkované, stalo sa to skutočne? Tak tento film to v jednej scénke skutočne posunul niekam, kde ma prekvapili. Nebudem vysvetľovať, no niečo tu tvorcovia veľmi dobre zvládli. A to je asi aj najlepšie na celom filme. Inak je to nudná konverzačka, kde máme dialógy o tom, ako niečo nemáme robiť, ale stáva sa z toho zakázané ovocie, ktoré veľmi chutí a nakoniec nevieme ako z toho všetkého von. A máme to dokopy na dlhšie ako hodinu. A trvá to nekonečne dlho, kým sa ľady konečne niekam pohnú. A potom je treba povedať ešte aj to, že na to, aby tento film fungoval dobre, by nám naša hlavná hrdinka Pippa mala byť o niečo viac sympatická, aby sme nejako dokázali s ňou súcitiť alebo nejako jej fandiť. Lenže vzhľadom na to, aké rozhodnutia robí je to celkom náročné. Takže ani v tomto ohľade nemôžem pochváliť. Mimo iné som zhodnotil, že Ben Hardy na mňa pôsobí ako herec, ktorý má možno look mladého Leonarda DiCapria z čias filmu "Titanic" no jeho charizma je skoro absolútne nulová. A neviem či to bolo len kvôli tejto role alebo všeobecne, ale nejako to na mňa ako diváka neprešlo. Film je slušné sklamanie, no na druhú stranu, asi to mohlo byť horšie. Každopádne stále čakám na to, kedy sa dočkám podobného thrillerového zážitku, ako to bolo v roku 2016. Už 5 rokov som sa nedočkal lepšieho thrilleru ako "Nocturnal Animals". No tak ľudia, snažte sa trocha. Hodnotenie: C ()

verbal 

všechny recenze uživatele

Když už v tom tedy byla řeč o Ezopových moudrech, hned mi to připomnělo tu slavnou bajku s poučením o Myši a vlaku. To takhle lezla úplně vypatlaná myš přes koleje, a když už přelézala tu vzdálenější, náhle se objevil vlak a ujel ji ocásek. Myš byla z toho samozřejmě úplně perplex a dost trojčila, co si teď jakože bez ocásku počne, načež se rozhodla pro něj vrátit. Přelezla kolejnici, spokojeně čapla ocásek, ovšem když lezla zpátky, zase se náhle objevil vlak a ujel ji hlavu. A to nesporné morální poučení a krutopřísné moudro z celé té lapálie zní: „P… Moment, v náhlém záchvatu grafománie jsem úplně zapomněl napsat nejdřív něco k filmu. Myší je zde totálně iritující a až děsivě prkenná piča s mongoloidním kukučem, která se před kameru dostala snad jen díky svému očividnému hrudnímu talentu. Ta jednoho dne začne se svým snoubencem, až děsivě prkenným negrem s akutní poruchou artikulace, který se před kameru dostal snad jen díky svému BLM logopedovi, šmírovat páreček odnaproti, ve složení - až děsivě prkenný velkobritský bukvoid, který se před kameru dostal snad jen díky tomu, že mocinky chodil do fitka a pak přeblafl producenta, a euroasijská mula, která asi jako jediná z celého toho hororově ochrnutého obsazení příjemně vypadá a dokonce i občas hraje. Načež následuje dvouhodinová hitparáda naprostého kauzálního kokotismu a debilně účelových pičonáhod pro náctileté vymaštěnce, jen aby to hlavně bylo jakože kůl, vrcholících jakž tak kulantním nápadem. K němu se však satanžel vcelku nudně, zcela přitrouble a herecky totálně koženě doplazili po zádech downů, laciných štětek a přes několik „nesmírně vzrušujících“, kýčovitě sterilních softpíchaček a la „megazkušená nabíječka“ Rosamunde Pilcher, zabíraných navíc tak ze sta metrů, aby jej v dementfinále využili asi jako impotent šprcky. Taxnad ještě ten hluboce filosofický přesah pro všechny ty semiretardované labilní myši s velkýma kozama: „Pro jeden ocas hlavu neztrácej!“. ()

MiniMinion 

všechny recenze uživatele

Od filmu jsem neměl žádná očekávání, jen jsem viděl, že v něm hraje Sydney Sweeney, tak jsem si ho pustil. No a jsem docela rád, že jsem to udělal. Viděl jsem totiž technicky velice dobře vyrobený snímek - kamera, střih, kompozice, celková mizanscéna, taktéž hudba, všechno bylo náležitě nápadité a naprosto precizní. Líbily se mi také odkazy na “Okno do dvora”, ať už byly úmyslné či nikoli. Sweeney mě přesvědčila o tom, že opravdu umí hrát, s přehledem film utáhla, čímž ovšem nechci shazovat vedlejší herce, všichni hráli velice dobře. Bál jsem se skoro dvouhodinové stopáže, a i když by snímek asi přežil být o nějakých 10-15 minut kratší, dvě hodiny docela utekly a nenudil jsem se, nepřišlo mi to úplně zbytečně. Příběh byl ovšem docela předvídatelný, hlavní zvrat jsem očekával zhruba od poloviny filmu, a ve výsledku to všechno působilo trochu přitažené za vlasy. No a (tematicky až ezopovské) poučení o dnešní nebezpečné době, které nám chtěli tvůrci sdělit, bylo tak očividné, že mi málem zkazilo dojem z filmu - byl bych raději, kdyby mě tvůrci nechali, ať si moudro domyslím sám. Solidní počin, jen tak si ho podruhé nepustím, ale rozhodně stojí za zhlédnutí. 7/10 ()

Zajímavosti (2)

  • Natáčelo se mezi říjnem a prosincem 2019 v kanadském Montréalu. Podle výhledu z L'Optique, kde pracuje Pippa (Sydney Sweeney), je poznat, že její kancelář se natáčela v mrakodrapu 1250 René Levesque, bývalém sídle IBM Canada. (DavePave)
  • Režisér a scenárista Michael Mohan uvedl, že nápad na příběh filmu dostal během návštěvy bytu svých přátel. Z okna totiž zahlédl sousedy odnaproti, jak se po bytě procházejí úplně nazí. (DavePave)

Reklama

Reklama