Recenze (353)
Velký bazar (1973)
nejlepší ze serie bažantů, 100%
Četa (1986)
Jeden z nejlepších válečných filmů co jsem kdy viděl... S naprosto úžasnou hudbou... Kvalitou se vyrovnává bezchybné Apokalypse... 99,9%
Motýlek (1973)
Perfektní film, ve svém žánru dosud ničím nepřekonán
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Nepočítal jsem, že by mě nějaký takový film mohl vůbec bavit, ale opak byl pravdou, užil jsem si ho tak jako už dlouho žádný, furt to není na 5*, ptž to prostě není můj styl, ale míň než 4* dát nedokážu, skvělé záběry, zvláštní stylizace, která se mi opravdu líbila, ikdyž ze začátku na mě působila trochu komicky(to bude spíš pro to, že dřív než tenhle film jsem viděl South Parkovou parodii na něj:) ), ale prostě neni nic vážnýho co bych mohl vytknout...
Austrálie (2008)
Uvažoval jsem jestli 3* nebo 4*, celej film byl na mě až ukrutně dlouhej, kdyby se první hodina a půl stáhla do "úvodní 15timinutovky" a vypustili by se kraví závody a podobně, který sice byli krásný po vizuální stránce, ale sakra nudný po dramatický, jeden šílenej běh na útesu to nezachrání, tak by byl film dost silný drama se skvělým Jackmanem krásnou Kidman a úžasnou Australskou přírodou... Nakonec volím 4*, ptž konec byl vážně docela silný a díky Over the Rainbow nedokážu zvolit nižší bodování. 70%
Cellular (2004)
Já jsem byl mile překvapen, nečekal jsem od toho vůbec nic ale dostalo se mi příjemného odpočinkového thrilleru, kterej snad ničim kromě hudby a poměrně dosti nelogičností neurazí, ale nejedná se o nic tak hrozného, jen to člověka párkrát donutí se zasmát nad naivitou filmu:)
Trhák pana Bowfingera (1999)
Mám rád Murphyho, nemám rád Martina... Tenhle humor mi taky příliš nevoní, ale díky Murphymu jsem se mnohokrát od srdce zasmál a to bylo hlavní co jsem chtěl. 70%
Šílená / Krásný (2001)
Musím přiznat, že během první půlhodiny jsem měl co dělat abych nevypl televizi, ptž mi to příšlo naprosto neuvěřitelně stupidní, nenápaditý, nevtipný, bez emocí a tak dále a tak dále... Ale pak ke konci, jsem se zakoukal, vyvrbyla se pointa, člověk se vžil do postav, který mu přišli tak odporně nesympatický až to bylo k neuvěření... Ten konec vám vážně otevře jiný, lepší, náhled na film... takový horší 4*
Dracula (1931)
Skvělý film, Browning byl vážně nejlepší filmař doby, ale musim uznat, že Dracula by nebyl tak skvělý bez Bela Lugosiho, ptž musím říct, že léta divadelního ztvárnění Draculy mu opravdu dali vžít do charakteru, a lepšího Draculu si snad ani neumím představit...
Snídaně u Tiffanyho (1961)
Níž jít nemůžu, s krásnou Audrey Hepburn to prostě nejde...