Recenze (319)
Jana Eyrová (1996)
Tahle adaptace se moc neblyskla.
Everwood (2002) (seriál)
Prvni serie vyborna, druha slabsi a treti desna... Nejsem si jista, jestli mam na ctvrtou.
Kouzelník Žito (2018) (TV film)
Nuda. A je fakt tak tezky najit charismatickeho hlavniho hrdinu? Kde jsou princove jako treba z Pysne princezny nebo Tri orisku?
Pravý rytíř (2016) (TV film)
Takove plytvani krasnymi kostymy...
Spider-Man: Homecoming (2017)
Jen teda... O osm let pozdeji? WTF?
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
Byla to prca. 😀
Zrození národa (1915)
3 hodiny zivota, ktere uz nikdy nedostanu zpet. Co by clovek pro tu diplomku neudelal... 😀
Pád (2016)
Já fakt nevím, jestli odpad nebo jedna hvězdička. Ale nakonec asi *, protože jsem se zasmála. :D
Útěk z vězení (2005) (seriál)
S přibližně dvanáctiletým zpožděním jsem začala sledovat Prison Break s mužem, který to už kdysi (prý - nic si nepamatuje) sledoval. Hm. Některé postavy bych zastřelila za jejich chování, (Mluvím o tobě, T. J.), jiné nelze nemilovat. Jsem zvědavá na další série, i když jsem slyšela, že to pak jde docela kvalitativně dolů... Snad to stihneme zkouknout před avizovanou pátou. :)
Aloha (2015)
To byla jednou nuda...