Recenze (221)
Rafťáci (2006)
Ešte trápnejšia sračka ako Snowboarďáci. Už ma nebaví stále pozerať na tie tupé teen komédie, kde ma stále niekto dilemu, ako sa dostať niekomu pod sukňu. Originalita na bode mrazu. Takéto "komédie" by som už zakázal točiť.
Útěk do divočiny (2007)
Super. Najprv som bál, že sa budem nudiť (pozerať 2 hodiny na týpka, čo putuje krajinou, nie je nič pre mňa), ale nakoniec ma to dokázalo zaujať. Krásna príroda snímaná vynikajúcou kamerou, citlivá Pennova réžia a taktiež hudba do deja nádherne zapadá. "Supertrampovi" som pochopil a dokázal sa vžiť do jeho postavy. A je mi jedno, že hlavný hrdina bol v skutočnosti trochu mentálne narušená nezodpovedná naivka, toto je krásne pohladenie na duši cestovateľa a stelesnením tajného sna nejedného človeka.
Supersmradi - Malí Géniové 2 (2004)
Takého debila ako ja aby človek hľadal. Videl som predošlú časť (samozrejme som nedopozeral), no napriek tomu som opäť zhliadol totálne trashové dno. Škoda, že sa slovo odpad nedá stupňovať.
Svatý (1997)
Pohodová oddychovka, ktorú v niektorých situáciách kazí deravý scenár.
Statečné srdce (1995)
Statočné srdce ma nechytilo tak za srdce, ako by som si prial. Slušne natočené, zahrané atď., ale ten dej je ako vytiahnutý z telenovely. A Wallacovo vykrikovanie pred popravou slobodááááá- pre niekoho nezabudnuteľné, pre mňa silne patetické...
Bazén (2001)
Horor slabý jak čajík s kopou nelogický blbostí. Sračka akých Nemci robia tony.
Priateľky (2008) (seriál)
To má byť vtipné?
Kriminálka Las Vegas (2000) (seriál)
Sci - fi seriál, kde vyšetrovací týmu pojedol všetku múdrosť sveta a ktorý z realitou nemá nič spoločného. Navyše už vznikli mraky týchto takmer identických kriminálok stavaných na efekt, takže keď uvidíte jeden, akoby ste videli všetky ostatné...
Hooligans (2005)
Slušný film, ale za zvratkoidný záver si to vyššie hodnotenie odo mňa nezaslúži.
Muž bez stínu (2000)
Solídna vec až do nevierhodnej premeny neviditeľného muža na záporaka, potom nasleduje tona klišé a stupidity, no a samotný koniec? Slovami Waltera E. Kurtza "Hrůza, hrůza".