Recenze (157)
Zákon gangu (2008) (seriál)
Naprosto skvělý seriál (ale rozhodně ne pro každýho, chápu i nulové hodnocení tady) s jedním z nejlepších soundtracků ever. Navíc mi přijde, že seriál má stoupající tendenci a každá řada neuvěřitelně graduje, finálové díly jsou pak naprostý seriálový skvost. 1. série 80%, 2. série 90%, 3. série 100%, 4.série 90%, 5.série 95%, 6.série 100%, 7.série 90%
Zpátky do školy (2009) (seriál)
Mám takovej dojem, že s výbornejma seriálama se v posledních letech roztrhl pytel. Community je vtipný, skvěle obsazený a neotřelými nápady napěchovaný seriál. 4 série jsem zkouknul 2x během týdne a chci víc, prosím ! // btw Pierce je naprostý hovado.
Mrs. Doubtfire - Táta v sukni (1993)
Nevím no, tenhle trapnej americkej humor mě fakt nechytil.
Casino (1995)
Martin Scorsese ve vrcholné formě + naprosto skvělé herecké trio De Niro - Stone - Pesci. Nemám slov.
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
A hele ono to fakt jde, natočit film o teenagerech bez pitomoučkejch stereotypů a kila patosu. Naprosto přesný obsazení, výborná hudba, skvěle zvládnutá romantická pasáž. Na třetí shlédnutí už mi tam sedl i ten konec, paráda.
Pí (1998)
Myšlenka mě sice docela minula, ale natočený je to naprosto skvěle, Aranofsky prostě umí. Určitě stojí za shlédnutí.
Bobule (2008)
Klasický český NIC, bohužel...
Skins (2007) (seriál)
Skvělý teenagerský seriál okořeněný suchým britským humorem. Jo a miluju Effy<3
Účastníci zájezdu (2006)
Je otázka, proč má vůbec někdo potřebu takový filmy točit. Nechápu...
Skyfall (2012)
Popravdě tenhle druh filmů nevyhledávám, k Bondovkám žádnej vztah nemám, ale tady v podstatě není co vytknout. Akorát to mohlo bejt o půl hodinky kratší.