Recenze (157)
Čtyři pokoje (1995)
První povídka úplně mimo, druhá na tom není o moc líp (obě zachraňuje jenom naprosto skvělý Tim Roth). A zbylé dvě povídky jsou samozřejmě naprosto geniální. "Don't break the rules, and I won't break your necks."
Okresní přebor - Poslední zápas Pepika Hnátka (2012)
V záplavě Románů pro muže, Žen v pokušení a podobnejch ubohostí svěží vánek na poli českých filmů.
Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street (2007)
Tohle fakt ne, sorry. Sice je to moje chyba, že si pouštím muzikál, ale kdo má vědět, že ty písničky budou tak nudný a špatný. Zatím mi to u žádnýho Burtonova filmu nevadilo, ale tohle jsem musel po půl hodině vypnout.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Nevím čím to je, ale tohle je pro mě nejlepší díl filmového Harryho.
Italian Spiderman (2007)
Pro mě trefa do černého ! Tenhle druh ujetýho humoru je přesně můj šálek macchiata !
Donnie Darko (2001)
Dlouho mi trvalo, než jsem se k tomuhle filmu dostal a musím říct, že to čekání stálo za to. Hudba, přesní herci, plno různých postav, 80. léta a výborná Sci-fi zápletka dává dohromady film, který se mi usadil hluboko v srdci a už teď se těším na další projekci...UDPATE: po dalších třech(!) projekcích (během roku) ještě lepší než na první dojem a místo v osobní TOP 20. 100%
Most přes řeku Kwai (1957)
Jeden z nejlepších válečných filmů. Klasika. Škoda, že na naprosto dokonalou 1/2 filmu nedokázala úplně přesvědčivě navázat ta druhá. Ta mi přišla trochu nudná, tím že v ní v podstatě jde "jen" o vyhození mostu.
Muži v černém 2 (2002)
Výborná oddychovka se super herci a to i po těch letech, a že už to jenom vykrádá jedničku? Nevadí, vtipný je to pořád dost a navíc to má odpovídající stopáž
Asterix a překvapení pro Cézara (1985)
jaktože jsem to neviděl?
Román pro muže (2010)
Docela dobré výkony výborných herců, jinak je to jenom taková plytká povídačka o... vlastně ani nevím o čem.