Recenze (157)
Procitnutí v Garden State (2004)
Garden State objektivně není na 5 hvězdiček. Subjektivně pro mě ale je. Mám prostě rád tyhle malý nenápadný filmy které, ač se mi to příčí napsat, pohladí po duši. Zach Braff a Natalie Portman jsou úžasní, a potěšila i mini-role Sheldona Coopera :)))
Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit? aneb Tak to mi ho teda vyndej (2005) (divadelní záznam)
No tyvole, ty krávo jestli jste si vy čůráci mysleli, že se ten fotbal jako udělá sám, tak to jste se asi posrali v kině. Von se totiž sám fakt tyvolepíčo neudělá, takže se koukněte na tohle, abyste věděli co to tady tyvolekrávo za klauni ten fotbal vede.
Svatba Jiřího Káry (2000) (amatérský film)
Naprosto geniální záležitost. Jsem velice rád, že miliony let evoluce vedly právě k tomuto momentu a komu se to nelíbí tak je zasranej Kelt !
Klip (2012)
Bolestivá výpověď generace idiotů. A bude hůř.
Vejška (2014)
A tohle bylo jako co? Vypadalo to jako několik na sebe téměř nenavazujících scének o ničem, jedna trapnější než druhá a ještě jsem při tom musel koukat na ty herecký dřeva (excelující Tomáš Vorel ml.). Po delší době jsem něco po půl hodině musel vypnout. Čistej vodpádek.
Scrubs: Doktůrci (2001) (seriál)
Bez debat jeden z nejlepších sitcomů všech dob.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Ale jako vlastně proč ne, docela povedený završení této série... Až samozřejmě na tu blbost, že v reálným světě by těžko takovej zrzoun sbalil emičku.
Super (2010)
Úplná kravina.
2Bobule (2009)
Nevím proč jsem to po prvním dílu měl vůbec potřebu zapínat, fakt netuším co jsem jako čekal. Du si dát facku.
Návrat do budoucnosti III (1990)
"You're just not thinking fourth dimensionally!" - "Right, right. I have a real problem with that.."