Recenze (229)
Fakjů pane učiteli 3 (2017)
Pokiaľ ste prežili druhý diel, tak tento vás už nezabije.
Elitní policajtka (2016)
Nevtipná paródia na komisára Clouseau.
Mistři zastavárny (2009) (pořad)
Ten nesympatický a vrcholne otravný Chumlee zabil celý seriál. Posledné dve série som už bol naňho alergický.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Dve hodiny čakať na pár minút trvajúcu scénu ako vystrihnutú s Kill Billa je zúfalo málo. Jedna hviezda a to len, lebo Tarantino.
Alibi na klíč (2017)
Po dlhom čase je tu svieža Francúzka bláznivá komédia pri ktorej som sa absolútne nenudil. Škoda toho záveru, ale je pravdou že nejak to skončiť muselo.
Jack Reacher: Nevracej se (2016)
Ak aj náhodou natočia zaujímavý akčný film prečo to potom zhovadia druhým dielom ? Toto sa fakt nepodarilo. Jedna hviezda za tetu Robin. Na záver doporučujem aby sa scenáristi riadili názvom tohoto dielu.
Navždy spolu (2012)
Teda moc originálne to nebolo. Naviac potom čo sa v nemocnici objavil známy to záporák Sam Neill, bol zvyšok filmu až moc predvídateľný. A tak jediná zásadná otázka bola či si Paige na koniec spomenie, alebo nie.
Sněžná past (2018)
Prirovnal by som to k sérii Sám doma, ale pre dospelých. Na jedno pozretie dobé, ale druhý krát to riskovať nebudem.
Pohotovost (1994) (seriál)
Aj po 20 rokoch čo som tento seriál videl naposledy, má stále svoje čaro. Posledná séria slabšia, ale ako celok tomto žánri jednička.
Mořské panny z ostrova Mako (2013) (seriál)
Teraz už viem čo to znamená psychické týranie. Najhorší seriál čo som kedy videl. Walt a Roy Disneyovi sa v hroboch otáčajú.