Recenze (33)
Ashby (2015)
Priznavam, ze ctvrta hvezdicka je hlavne za neskutecne sexy Rourka, do kteryho jsem se od Domina zamilovala podruhy :D
Hitman: Agent 47 (2015)
Ne, ne, ne, ne, knirek, ne, ne, ne, proc?
Bad Meat (2011)
Behem nataceni se zmenil reziser, v produkci byly problemy, penize nebyly a dokonce se rikalo, ze film je zrusenej. Mohl by to bejt vesmes dobrej beckovej horor, ale vyklubal se z toho vcelku splacanej matros u kteryho, kdyz jsem se zacla bavit, naskoci zaverecny titulky, po nicnerikajicim zaveru. Vlastne je to o tom, jak je Dave Franco zamcenej v nejaky kulne a decka hledaj klice, aby ho mohli vysvobodit.
Chappie (2015)
Konec zklamal...
Pixely (2015)
Sandlerovkam se poslední dobou po Jack&Jill raději vyhejbám, ale na tohle jsem musela, už jen kvůli přesvědčení se o tom, že to je prej blbost. Dlouho se mi nestalo, že bych z kina odcházela příjemně překvapená. Čekalo se, že to nebude žádnej výkvět kinematografie, ale mělo to všechno, co Fantastická čtyřka (viděna včera) absolutně postrádala. Film plnej akce a k překvapení i mě blízkého humoru. Tyrion super a ani Kevin James mě tam neotravoval. Za mě super oddychovka a ve 3D báječný.
Fantastická čtyřka (2015)
Neskutečně dlouhejch cca 70 minut je jen o výzkumu, neskutečně nudnym výzkumu a posledních 20 minut se jde do neskutečný "akce", která skončila neskutečnou hovadinou. Takže vcelku neskutečnej průser.
Automata (2014)
Zajímavej koncept se rázem změnil na zklamání a nudu, přicemž jsem nejčastějš přemejšlela nad tím, jestli to vypnout a pustit si Já, robot. Ztráta času, ve který ani Antonio, natož jeho žena, nepředvedli nikterak zajímavej výkon. Snaha tam byla, ale celej film naprosto postrádá jakoukoli akci, napětí a hlavně tu už vcelku to samý bylo. Spíš je to takovej příběh o vlečících se robotech pouští (ktrerá je btw plná radiace), kteří sebou vezmou i Zora a ten na ně neustále řve. Hřebíčkem bylo, když do oblasti zasažený vysokou radiací přivezou dvoudenní? dítě...
Transformers: Zánik (2014)
Jedna za Stanleyho, jinak dlouhý dvě hodiny utrpení
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Tak neskutecnou nudu jsem v kine dlouho nezazila... Posledni scena pro me byla asi nejlepsi za cely film.
Nádherné bytosti (2013)
Zachránily to poslední minuty, jinak celkem nic záživnýho.