Recenze (295)
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Depp je rozhodně za pět, film tak stěží za dvě.
Kam orli nelétají (1968)
Bohužel na můj vkus příliš překombinované a těžko uvěřitelné. Na druhou stranu já mám moc rád styl těhle starých válečných filmů, a tohle je typický zástupce. Navíc Richard Burton je prostě Richard Burton:-)
Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit? aneb Tak to mi ho teda vyndej (2005) (divadelní záznam)
Škoda jen, že je to tak krátké...
Mr. & Mrs. Smith (2005)
Problém tohohle filmu je imho v tom, že na to jaké má téma, je v něm zoufale málo humoru. Tenhle námět to prostě vyžaduje. Problém 2 jsou hlavní představitelé - ta Anželýna je poměrně dost špatná a Brad holt není tak dobrej, aby to utáhl za oba. Celkově ta chemie mezi nimi prostě vůbec nefunguje. Takže celkově děkuji nechci a raději si na stejné téma příště pustím o řád lepší Pravdivé lži.
Vaterland - Lovecký deník (2004)
Vo čem to bylo? :-)
Můj auťák Brouk (2005)
Náhodou, Herbie je fajn:-) Celkem fajn rodinná zábava, která dospělé neurazí a vsadím se, že dětem se bude hodně líbit. Tři hvězdy za film a jeden bonusovej pro Lindsay Lohan, pro kterou mám už od Pasti na rodiče šílenou slabost:-)
Baywatch Nights (1995) (seriál)
Zmizely ty holky v bikinach (nebo skoro zmizely) a zustal jen ten zbytek. A co si budeme povidat, tan zbytek stoji za starou backoru..
Knight Rider (1982) (seriál)
Davidu Hasselhoffovi já vždycky fandil:-)
Policejní dohled (1987)
Fajn buddy movie s krásnou Madeleine a jako vždy skvělým Richardem Dreyfussem.
Jak básníci neztrácejí naději (2004)
Ale co, odlesk feelingu předchozích dílů to pořád má. Díky alespoň za to. (I když, čekal bych asi víc.)