Recenze (295)
Muž z Ria (1964)
Naložte si Indiana Jonese! Takhle má vypadat pravý dobrodružný film!
Identita (2003)
Lehce, ale skutecne lehce nadprumerny horor (thriller). Zapletka je originalni a zajimava, ale to je asi tak vsechno.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Hodně moc přeceňovaný film. Skoro všechny dobré scény jsou odněkud okopírované (nejvíce do očí bije Harvey Keitel jakožto slabší odvar Viktora-čističe z Nikity). Jediné relativně originální je to rozdělení na povídky a jejich vzájemné propojení. Za to a za pár docela pěkných vtípků 3*.
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Sedm statečných ani Tenkrát na západě to sice není, ale velice kvalitní western určitě ano. Vrchol žánru beze sporu.
Profesionálové (1977) (seriál)
Seriál, jehož takřka každý díl by se mohl použít jako velice solidní krimifilm. Seriál, pro který já mám prostě slabost (a nestydím se za to:) Klasika, která se už dneska, až na řídké výjimky, netočí. Nejlepší postavou je jednoznačně Cowley, který si při každé vhodné příležitosti neváhá dát skleničku té staré dobré kvalitní skotské whiskey.
Šťastná čísla (2000)
Je to dost ptákovina, ale pobavil jsem se.
Gladiátor (2000)
Gladiátor je takřka dokonalá vizuální podívaná. Chybí mu jen jedna jediná, zato ovšem velmi podstatná věc - pořádný scénář. A film s hloupým a nezajímavým dějem si nezaslouží více než ***. Velká škoda.
Batman a Robin (1997)
Proboha, už nikdy víc žádného Batmana!
Casablanca (1942)
Zaslouží-li si nějaký si označení "Jeden z nejlepších filmů všech dob", je to určitě Casablanca. O jeho prvenství v žánru romantických filmů není nejmenšího sporu. Co více dodat?
Duna (1984)
Jeden z nejlepších sci-fi filmů, které byly kdy natočeny. Bohužel pro Lynche a především pro produkci filmu (a bohudík pro nás), ne každý je schopen naladit se na Lynchovu notu. Není vlastně vůbec divu, že film byl v Americe propadák - za sebe musím říci: Díky, že je takový, jaký je. Jasných 5*.