Recenze (160)
Polojasno (2009)
Very, very, very, very, very funny.
Království (1994) (seriál)
Luxusný seriál z dielne dánskeho zvrhlíka Larsa von Triera. Ešte mi ostávajú 2 diely z druhej série, večer sa na ne vrhnem. Škoda smrti hlavného herca Ernst-Hugo Järegårda, inak mohla byť natočená aj tretia séria.
500 dní se Summer (2009)
Nápadito natočený film. Konečne romantický movie, ktorý nemá dopredu jasný koniec. Tieto čísla hovoria za všetko: 85% CSFD, 8.2/10 IMDB, 70% FDB. Doporučujem zhliadnuť.
Mrtvý vesmír (2008)
Doporučujem zahrať si hru, pri nej sa budete skutočne báť.
Symptom Pandorum (2009)
Prebudenie z hybernácie, čiastočná amnézia, po lodi sa potulujúce vraždiace monštrá, reaktor, ktorý každým okamihom hrozí výbuchom, váš veliteľ bojujúci s paranojou, tak to všetko sú žánrové klišé už od Aliena (1979) až po Dead space: Downfall (2008), a tento film nijako nevyniká z priemeru.
Jennifer's Body - Bacha, kouše! (2009)
Niekomu sa tento film páči, niekomu nie. Na mňa neurobil dojem, a ani taká kočka ako je Megan Fox s tým nič neurobí.
Bobři - cesta divočinou (2008)
V pohode dokument. Spolubývajúca si síce myslela, že je to nejaké porno, a keď zistila, že je to o skutočných bobroch, tak u toho zaspala... Ešte viac sa mi páčila Vojna termitov od rovnakého režiséra.
Zombieland (2009)
Najlepší film o zombíkoch od dob Dawn of the dead (2004) od Zacka Snydera. Nemal by som nič proti druhému dielu.
Chceš mě, chci tě (2009)
Romantická komédia ako remeň, ktorej z tohtoročnej Hollywoodskej produkcie konkuruje iba Proposal so Sandrou Bullock a Ryanom Reynoldsom.
Chicago (2002)
Muzikály mám rád a tento je special, aj keď 40 kilová Renée Zellweger nie je u mňa ideál krásy. Najlepšia skladba je Cell Block Tango (He Had It Comin'). Večer sa mrknem na Moulin rouge.