Recenze (390)
The 74th Annual Academy Awards (2002) (pořad)
Woody Allen na OScaroch :O a Whoopi a lá tisic prevlekov :D
The 79th Annual Academy Awards (2007) (pořad)
Ellen DeGeneres ma strašne pobavila :)
True Blood: Pravá krev (2008) (seriál)
Z počiatku som nevedel, čo si mám o seriály myslieť, ale neskôr sa to rozbehlo, všetko čo pre mňa seriál obsahovať, tento seriál obsahoval. Seriál ma naďalej baví a som z neho stále mimo a zároveň natešený. Presne nadávkované, násilie, intrigy, love story, krvi, upírov, zverov, sexu, irónie, humoru. Najobľúbenejšie postavy Eric, Pam, Tara, Jessica. Hodnotené po absolútnom finále seriálu. ( a aj napriek tomu, že VII.séria bola najhoršia zo všetkých a finále seriálu "sucked" True Blood si 5 * zaslúži)
Studio 30 Rock (2006) (seriál)
Liz Lemonová, je jedna úžasná postavička. Dlho som sa nevedel ako divák vyrovnať s niekym v situačnej komédii a došla Liz, v kombinácii s Alecom Baldwinom (toho, že fakt nemám rád), no ako Jacka Donaghyho ho zbožňujem. Primixujme k tomu šialenú "postaršiu" spievajúcu herečku a černocha, čo ledva vychodil osobitnú školu. Humor je na svete :) Hépy Valentájn :) Hodnotené po absolútnom finále seriálu.
On je fakt boží! (2008)
Pubertálna Bridget Jonesová sa volá Georgina Nicolsonová!!!
Hairspray (2007)
Svižné, milé, jednoduché....A až na Pomádu som J. Travoltu nevidel v lepšej role :)
Zánik světa (2001) (TV film)
Ach už vieme prečo som to pozeral...kvoli Nastassji...ale už by som si mohol zvyknúť, že ona hraje v takých velkokosoch!
Peklo (2005)
Je dobre, že pán Kieslowski nechal scenáre, aj keď zomrel. nezmôžem sa na viac iba na slovo nádhera.
Život nebo něco takového (2002)
Pozrieť si ten film? Nepozrieť si ten film?
Šest statečných (1999)
Najlepší príbeh Tomík-***** Najhorší príbeh Rojkovia-*