Recenze (550)
King Kong (2005)
Opravdu vydařený remake, který je poctou filmu z roku 1933. Kéž by takhle vypadali všechny remaky. Naomi Wats, výborná a sexy jako vždy. Triky zdařilé, hudba taky. Co víc dodat 5.
King Kong (1976)
Nostalgie jako blesk, vůbec první film s kingongem co jsem viděl. A Jessica jaký to bylo roztomilé koťátko :) Triky byli oničem už tenkrát, bych dokonce řekl že originál z roku 1933, na tom byl o fous líp :) Ale i přesto pěkné 4.
Exterminátor 2 (1994)
Saša jede! Sice ostříleným terminátorům, Arnoštovi a Robíkovi nešahá ani po palivové články, ale snaha se cení, 4.
Star Wars: Nové příběhy z Yodovy kroniky - Útok na Coruscant (2014) (TV film)
Páni, vy ty Star Wars opravdu žerete co.... LOL čím dál tím víc nahláškovanější, jen tak dál.
Star Wars: Nové příběhy z Yodovy kroniky - Honba za holokrony (2014) (TV film)
Neříkej mi kyblíku.... Hele, můj kluzák - Hele, můj kluzák ....:D Opět velmi zábavný díl.
Star Wars: Nové příběhy z Yodovy kroniky - Jediové útočí (2013) (TV film)
Moje máma mi ale vysení v síti ze stromu zakázala..... :D Další nářez lego vtípků a hlášek.
Star Wars: Nové příběhy z Yodovy kroniky - Hrozba Sithů (2013)
Soudruzi zločinci... LOL, už jen tohle mě pekelně rozsekalo. Velmi zábavné.
Serenity (2005)
Tenhle film začíná dávat pořádný smysl až po zhlédnutí seriálu FireFly. Je to kvalitní dobře udělaný sci-fi a plně si zaslouží 5. hvězd.
Firefly (2002) (seriál)
Fajn sci-fi western seriál. Sice se to prvních pár dílů docela vleče, ale nějakým 7. dílem se to pekelně rozjede. Nemůžu si pomoc, ale takhle kdyby vypadali filmy o Hanu Solovi, tak bych byl maximálně spokojený. Škoda že to Fox utnul, tohle mělo fakt velkej potenciál.
Hrajeme s Alim (2015) (pořad)
nehorázná s.račka pro náctileté downy, z ohořelým moderátorem....