Recenze (550)
Učitelé na zakázku (2013)
docela prima komedie, škoda že to kazí ty hiphoperský sračky, jinak bych dal i 5.
Beauty and the Beast (1987) (seriál)
Jó jo, čuměl jsem na tohle jako malej fakan na ORF a do Lindy jsem se zaláskoval upe brutvan :)
Velkej biják (2007)
po asi 57. projekci, zvedám na plný počet, bo Carmen, je nejlepší Mystique
Zhasni a zemřeš (2016)
další nezáživný rádoby horor, u kterého se můžou bát tak akorát retardovaný 12.letí fakani. Za Mařku a Terezku, dám z milosti jendu hvězdu.
Lichožrouti (2016)
mno, nějak mě to nenadchlo, asi je to spíš vhodný tak pro 3-5. letý fakany.
Underworld: Krvavé války (2016)
Člověk se těší na sexy Kačenu v latexu a dostane tlupu nagelovaných twajlajt buzíků a nějakých elfů. Žádná pořádná krvavá akce se nekoná, jen pindání o nesmrtelnosti brouka. Je vidět že to točila vypatlaná nána, která to chtěla připodobnit k twajlajtu, aby se n to mohli koukat 12.leté romanstické pipiny..... Symbolickou jednu hvězdu za dobře vykitovanou Kačenu, bo ještě vypadá zasunutelně.
Phineas & Ferb - Star Wars (2014) (epizoda)
Seriál nijak moc nesleduju, ale tenhle film musí pobavit každého SW fandu. Jednu hvězdu ubírám za dementní písničky, mohlo jich bejt míň.
Ghost in the Shell (1995)
Vážně se ani trošku nedivím Verbalovi, že téhle vietnamské pohádce, napálil odpad. Ty fylozifický životní modra a dementní dialogy, můžou bavit jen zaryté rákosníkology. Snad se film se Scarletkou, zaměří víc na akci....
Loft (2014)
žádná sláva, lehce předvídatelný děj. Slabší dvě hvězdy, za pěkný buchty, jinak nic co bych potřeboval někdy vidět znovu.
Resident Evil: Poslední kapitola (2016)
Pane Andersone, tomuhle říkáte propracovaný scénář a poučení z předešlých chyb? Čekal jsem opravdu důstojnější zakončení série. Tohle je už jen přeplácaná digitální spatlanina, bez zajímavého děje a atmosféry. Ten sluníčkovský konec, měl být jako co? Dávám jednu symbolickou hvězdu za ukončení prznění RE značky.