Poslední recenze (9)
Bod zlomu (2015)
Už teď můžu říct, že to je Over the Top roku. Počet WTF scén, kdy jsem se jen usmíval a bylo mi trapně za tvůrce filmu se snad ani nedá spočítat. V některých momentech(padající kameny) by mohl závidět i Chuck Norris. Scénař žádný, zápletka kolem Osmičky je tak stupidní, že se film nedá brát vůbec vážně a přitom se tak tváří. O hereckých výkonech se snad ani nedá bavit, až na Ramireze. Záběry přírody sice fajn, ale to je trošku málo. Nuda v kině se nedostavila, každopádně nikdy více : )
Popelka (2015)
Proč musí i do pohádek cpát negry?
In the Fall (2011)
Takhle si to nikdo z nás neplánuje, nicméně většina v podobném stylu skončí :) Je to všechno jeden velký joke.