Recenze (148)
Bejvalek se nezbavíš (2009)
Douglasova mini-role geniální, McConaughey sympatický "antagonista", solidní limonáda.
Zombieland (2009)
Několik vtipných scének/hlášek, ale jinak vcelku nuda a ani žádná pořádná akce kromě krátkého finále. Cameo Murrayho potěšilo.
Hrdina (2002)
Pro čínské občany zřejmě národní výkladní skřín, pro mě těžko stravitelný kočkopes.
Venom (2018)
Nabitá jednohubka, přesně jak jsem si od tohoto kousku předem sliboval. Nyní už jen doufejme, že i dvojka si udrží kvalitu, vzhledem k vydařené dvojce Deadpoola snad ani pokračování Venoma scenáristé nepodcení.
Drak přichází (1973)
Příběh neexistující, dialogy neexistující, což ale nikoho netrápí, protože to celé utáhne nezastavitelný Bruce Lee.
Boj (2007)
Bezpohlavní Jason, to je automaticky na x- hvězd dolů. Celkově o ničem.
Mortdecai: Grandiózní případ (2015)
Kromě solidního Betannyho přehlídka kýče a nevkusu.
Dabing Street - Monitoring (2018) (epizoda)
Finální scéna neuvěřitelná smršť.
Sin City - město hříchu (2005)
Přeceňovaná nuda, pro mě zklamání, čekal jsem o dost víc. Hromada postav, nekončící žvanění, nicméně dialogy jsou mnohem méně výživné než u klasických tarantinovek a akční scény nezanechávají v divákovi sebemenší emoce.
Cesta draka (1972)
Celý film je v podstatě jen o formě Bruce Lee, která je ale tak brutální, že to nakonec stačí... Souboj Chucka s Brucem vypadá jako když si hospodský bitkař střihne duel s profesionálním boxerem.