Recenze (148)
Rebel bez příčiny (1955)
Vleklá nuda, kde se za více než 100 minut nestane v podstatě nic zajímavého, pro mě veliké zklamání.
Útěk ze Sibiře (2010)
Coby hodinový dokument by to možná bylo záživnější. :)
Pot a krev (2013)
Sice to Michaelovi trvalo dlouhých 8 let, ale opět natočil film, který neslouží jen jako jedna velká reklama pro nějaké nevkusné hračky! Bay nám po pořádné odmlce naservíroval další výborný výplach, který jen podporuje dobře zvolené herecké obsazení, skvělá černá komedie "dle skutečných událostí".
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Cameronův trhák definitivně zajistil Arnoldovi nesmrtelnost.
Captain America: První Avenger (2011)
Přidejte si jednu hvězdu, pokud jste Američan.
Total Recall (1990)
"See you at the party, Richter". :))
12 úkolů pro Asterixe (1976)
Při úkolech v restauraci a na úřadě jsem šel regulérně do kolen, možná nejzábavnější animovaný film, který jsem kdy viděl.
Pokání (2007)
Úmorně rozvláčné, ubíjející, prakticky celý film jsem prožil pouze v napjatém očekávání, že v příští scéně se už něco začne dít. Nezačalo, škoda u tohoto blafu strávených minut.
Zkrat (2011)
n.u.d.a.
Policajt v Beverly Hills (1984)
Film mého mládí, tady při výsledném hodnocení samozřejmě hraje roli nostalgie.