Recenze (25)
Zodiac (2007)
Zbytečně zdlouhavé, ale celkem solidní film, ale musím se přiznat, že jsem čekal mnohem mnohem víc...
Van Helsing (2004)
Totální SHIT film...navíc Beckinsale si poslední dobou samé takové vybírá...viz.Underworld apod.
Miami Vice (2006)
Nadupaný film, skvělé herecké výkony a dvojice Farrell - Foxx je prostě nezapomenutelná !!!
Harry Potter a Fénixův řád (2007)
Vůbec nevím jak tady může někdo tento film kritizovat. Naprosto skvělý film, 100% splnil má očekávání a že je závěrečná "bitka" krátká?Ale skvěle provedená a stačila bohatě, do toho ta hudba, skvělé efekty...MEGA FILM, nevěřte komentářům které kritizují film !!!
Mnichov (2005)
Opravdu nic extra...50%
Limonádový Joe aneb Koňská opera (1964)
Mega film !!! VIVAT KOPECKÝ !!!
Spider-Man 3 (2007)
Nevím co se Vám proboha nelíbí?! Vždyť je to skvělý film, mnohem lepší než jednička a dvojka. Temný, působivý film s nádhernou hudbou od Dannyho Elfmana. Jestli má tohle být zakončení filmové série, tak se na 95% povedlo !!!!!!!!
Americký ninja (1985)
Náramný film s Michaelem Dudikoffem a Stevem Jamesem...i po letech dávám stále 5*
Americký ninja 2 (1987)
Skvělý film, po letech jsem jej opět shládnul a stále dávám 5* a to nejsem žádný malý klučina:-) !!!
Síla pomsty (1986)
Klasika s Michaelem Dudikoffem a Stevem Jamesem.Skvělá hudba, skvělé akce, skvělý film !!!