Recenze (36)
Babovřesky (2013)
Čekal jsem od toho Trošku víc.. Slunce,seno..na to se rád kouknu zas a zas.. Kameňák už je o dost trapnější, ale co čekat od filmu, kterej je složenej jenom z vtipů, ale tohle? To už je nehorázná sračka u který se snad může smát jen někdo, kdo neni úplně v pořádku.. Bohužel....
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Ta jedna čarodějnice vypadala jako Marilyn Manson.. Toho už se snad nikdo nemůže bát :o) a Honza s Mařenou jsou fakt krutý, hlavně, když si Jenda musel píchnout inzulin, protože za mlada snědl hodně perníčku... Týýý vole...:oD
Bony a klid (1987)
To, že zní skoro celym filmem skladba Relax je víc než trapný.. Vážně mi to lezlo neuvěřitelně na nervy !!!
Nakládačka (1977)
Newmane, Newmane... Ty ses raději nikdy neměl naučit bruslit..;o) a nebo alespoň nebrat roli v tomhle filmu.. Hokej mám rád, ale tohle se nepovedlo.
Pekelná výzva (2013) (pořad)
To je hrozná sračka.. Do něčeho takovýho se může nacpat jen dement, což se mi i potvrdilo, když vítěz v jednom dílu na otázku " Jaká je nejvyšší česká hora " odpověděl Praděd... I když je fakt, že se pak opravil... Na Ještěd.
Dokonalá vražda (1998)
První půlka se mi dost líbila, tou druhou to ale posrali.
Tyranosaurus: Zhouba Aztéků (2007)
Toho " Tyranosaura " tam snad někdo kreslil vodovkama, ne? Náčelník Matlatle..? Tak se měl jmenovat spíš ten film.. Matlatle.
Jak básníkům chutná život (1987)
Pro mě nejlepší díl z celé série..
Saxána a Lexikon kouzel (2011)
Hnus fialovej!!! Každopádně tý holčičce přeju do budoucna lepší filmy..
Pí a jeho život (2012)
Moc jsem tomu nevěřil, ale přece jen to mile překvapilo.. Akorát na moři to bylo až moc dlouhý, skoro jsem se utopil. 3D fajn.