Recenze (73)
Poslední plavky (2008)
Vubec jsem ten film nepochopil a 2 hvezdicky davam diky kouskum Hrusinskeho:-)
Beowulf (2007)
No je to dosti velkolepy snimek co k tomu jineho dodat. Snad jen to ze to nebylo uplne presne podle praveho eposu, ktery jsem cetl. Coz me mrzelo ale i tak jsem cekal az do konce jak to vsechno dopadne. Jeden z nejvetsich eposu cele historie, je vazne k shlednuti to prave orechove, doporucuji pokud ste ho necetli.
Sejmi je všechny (2007)
Musim uznat, ze z pocatku jsem si myslel ze to bude na ***** ale pak kdyz jsem videl ty legracni ale zajimavy scenky jak tam vystrili 50 chlapu (z toho polovinu pistoli co ma 9 naboju) a nebo 15 kousku poletujici mezi mracky, tak dam o jednu hvezdicku mene, herecky skvele a dosti me rajcovala i anglictina Monici Bellucci. Jinak docela povedene:-)
Saw 4 (2007)
Davam 4 hvezdicky za tu trochu krve a roztrhane maso(nejsem masochystna). Ale ten konec jsem nejak nepobral. Jak uz tady bylo hodne receno tak je to strasne chaotycke a neprehledne, proste to je HOKEJ (ne normalni ale asi takovy jaky se hraje nekde na Sahare). Ale musim to videt abych neztracel krok se serii:-)
30 dní dlouhá noc (2007)
Velmi povedeny snimek, libil se mi az do konce a vrele doporucuji, zvlaste se mi libila scenka s bezprostredni blizkosti useknuta hlava na 3 tahy:-)A i konec byl zajimavy. Doporucuji to skouknout az do konce.
Americký gangster (2007)
Perfektni snimek a vrele ho doporucuji skouknout!
Přežít kriminál (2000)
Nejlepsi vezensky film co sem vydel!!
Hvězdný prach (2007)
Tento filmecek je dalsi do kategorie dobrodruznych, sci-fi, fantasy filmu, kde se radi mezi Kroniku Narnie, Harryho Pottera, Piraty z Karibiku, Pana prstenu atd... Je to velmi pekne zpracovany a provedeny i pribeh je jeste neokoukany a velmi poutavy. Jen me mrzi ze se takovy krasny zensky vyskytujou jen ve filmu a ze ty chlapaci co je ke konci dostanou jsou takoveho obycejneho typu jako sem ja, ale ze to potka vzdycky je a ne me:-) kazdopadne pekny snimek, vreje doporucuji a doporucuji i Originalni dabing s CZ titulkama.
Smrtonosná past 4.0 (2007)
Opet vyborny akcni trhak,s prvkami humoru.A nestarnouci Wilis v akci.Moc pekny.
Anděl smrti (1998)
Tak tenhle filmek se mi dosti libil, mozna i proto zejsem ho videl v originalnim anglickem zneni. Perfektni prostredi a vynikajici role D. Washingtona. A i ten zaver filmu se mi libil, i demon dokaze byt chytrejsi jak policista:-) Pred AZIZIM klobouk dolu, odvedl peknou praci a krasne michal dejem. Vrele doporucuji skouknout. Krasny mysteriozni thriller se zajimavym koncem, za ktery jsem byl rad(nemusi porad vyhravat dobro:-)