Recenze (274)
Velký (1988)
Mně to sice nepřišlo až tak geniální jako mnohým, ale i tam musím přiznat, že jsem se u toho často slušně pobavil (především díky Hanksovi).
Velká ryba (2003)
Chvílemi trochu nudící, ale přesto dokonalý film, který budu mít ještě dlouho v paměti. Můžou za to především jako vždy skvělá režie Tima Burtona, který nám opět předkládá v tomto filmu svůj krásný svět a skvělé výkony Ewana McGregora a Alberta Finneyho.
Všechny moje lásky (2000)
Ničím nepřekvapující romantická komedie.
Vanilkové nebe (2001)
Film, který se snad až nechtěně topí v žánrové rozmanitosti, mě ničím nijak zvlášť neoslovil.
Útok z hlubin (1999)
Po scénáristické stránce podprůměrný, ale po té vizuální naprosto nadprůměrný snímek, který člověka nebude sice ani zdaleka napínat tak jako Čelisti, ale i tak se u něj párkrát dá leknout a především pobavit.
Uprchlík (1993)
Dokonalost sama o sobě.
Úžasňákovi (2004)
Dalo by se říci, že Úžasňákovi jsou takovou animovanou Americkou krásou. Lidé se ve filmu chovají naprosto totožně s opravdovými lidmi, scénář je vypilovaný stejně jako animace do nejmenšího detailu. Jediný rozdíl s Americkou krásou je zde ten, že tato rodinka je tak trochu superhrdinská.
Tváří v tvář (1997)
Jeden z mála akčních filmů, který vyniká pozoruhodným námětem a scénářem (už jenom to pojetí postav je dokonalé). K tomu si navíc připočtěte skvělé akční scény, výbornou režii Johna Woo, bezchybné herecké výkony Nïcolase Cage a Johna Travolty a dokonalou vizuální stránku a vznikne z toho něco, co nemá v akčním žánru moc velkou konkurenci.
Tři králové (1999)
Solidní akční podívaná, v níž se např. dozvíte, co se ve vašem tělě stane, když vás zasáhne kulka.
Truman Show (1998)
Velmi oroginální film, v němž mega výkon na oscarové úrovni předvádí Jim Carrey.