Recenze (274)
Star Wars: Epizoda I - Skrytá hrozba (1999)
Slabší než původní trilogie, ale přesto kouzelné (až na toho Jaka Lloyda, který hrál příšerně).
Spy Kids: Špioni v akci (2001)
Docela jsem se u toho bavil, i když je to blbost.
South Park: Peklo na Zemi (1999)
Jeden z mých vůbec nejoblíbenějších animovaných filmů.
Snídaně šampionů (1999)
Viděl jsem jen kousek, ale skoro mě to vůbec nebavilo a vůbec mi tam nesedla ta role, kterou hrál Willis.
Sněhová kalamita (2000)
Film chce být zábavný, ale nedaří se mu to a vlastně po celou dobu spíše jen nudí. Potěšila mě tak jen účast Chevyho Chasea.
Smrtonosná past 3 (1995)
Slabší než jednička, ale na stejné úrovni jako dvojka, takže se pořád jedná o velmi kvalitní akční dílo.
Smrtonosná past 2 (1990)
Když jsem byl malý, dvojka mě bavila více než jednička, ale dnes už je to naopak. Pravděpodobně za to může změna režiséra, neboť Harlin nikdy nebyl tak dobrý jako McTiernan a navíc se mi nelíbí, jak Harlin natáčí akční scény. Přesto se ale jedná o velmi kvalitní akční film.
Smrtonosná past (1988)
Jeden z nejlepších akčních filmů všech dob, v němž předvádí svůj nejlepší akční výkon Bruce Willis.
Smrt panen (1999)
Film mě velmi zaujal, ale vadil mi výkon Kirsten Dunst, která podle mě před kamerou vůbec neumí vyjadřovat lidské emoce.
Skála (1996)
Nejlepší akční film všech dob, který má skvělé hláškující hrdiny (taky se na scénáři podílel Quentin Tarantino), svižnou režii, výborné herecké výkony a ohromující vizuální stránku.