Recenze (40)
Srbský film (2010)
Bez pochyby nejpříšernější film, co jsem kdy viděla. Ale stálo to za to. A jednou to stačilo.
Skautův průvodce zombie apokalypsou (2015)
Svižná zábavná blbůstka se zombie zvířátky.
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
Oproti knižní předloze je film dost ořezaný, ale ani v nejmenším mu to neškodí. Naopak, má díky tomu parádní tempo.
Paul McCartney: My Valentine (2012) (hudební videoklip)
Zajímavý nápad, nicméně s tlumočením hudby do znakového jazyka to nemá moc společného :) Pro představu doporučuji např. DVD Neslýchané od skupiny Traband
Need for Speed (2014)
Absolutně přestřelené, scénář dosti o ničem (a když už o něčem, tak o něčem naprosto předvídatelném), ale stejně mě to celou dobu bavilo, v natřásající (4DX) sedačce jsem si odpočinula, honičky stály za to a sbírka na startu finálového závodu byla prostě ... aaaaaaach!!! Takže z kina stejně odchod s přiblblým výrazem :)
Babovřesky (2013)
O nejake umelecke hodnote se rozhodne mluvit neda, ale nepopiram, ze jsem se parkrat zasmala a hlavne, videla uz jsem i horsi veci...
TT3D: Closer to the Edge (2011)
Legendární Tourist Tophy na Isle of Man - nejnebezpečnější závod na světě, při kterém se téměř vždy někdo zabije a na který se i přesto (nebo právě proto) každoročně vrací skupinka šílenců, která si je dobře vědoma toho, co je tam může potkat ... po shlédnutí Closer to the Edge pochopíte proč ...
Zákon gangu (2008) (seriál)
Zajímavé, jak se během sérií mění moje pocity vůči postavám v seriálu - koho jsem na začátku měla ráda mě začal štvát, na ty, co mi nesedli, jsem si postupně zvykla a na konci zatím poslední série mě už téměř všichni dokonale s*ali :D Bohužel ve chvíli, kdy by kluci zahodili motorky, bych asi koukat přestala...
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Stejně jako ostatní musím souhlasit, že s posledními sériemi kvalita poněkud upadá, ale stejně mě to pořád baví a pořád se mám na co těšit na září :D
Lví král (1994)
Nejoblíbenější disneyovka a animáček vůbec, dodnes se na něj ráda podívám. Hakuna Matata!