Recenze (394)
Zóna zájmu (2023)
Artova pecka, jeden z najlepších filmov minulého roka.
Válka policajtů (2024)
Taká soft verzia Košic 90-rokov, pozliepane scény bez vyraznejsej dramaturgie ale lubivo natočené a zahrané a rychlo to zbehne.
Stvořitel (2023)
Naleštene peklo.
1883 (2021) (seriál)
Dokonale,strhujuce,smutné ,milujem 1883.
Joker (2019)
Pravdepodobne najznámejší záporák pop kultúrneho sveta dostal svoj výživný "origin" a bola by chyba ho v kine zmeškať .
Koruna (2016) (seriál)
Po prvých dvoch sériach má tento seriál nábeh na to najlepšie aj v rámci filmov čo Netflix kedy vyprodukoval .
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Akčná pecka roka , ktorá robí z ostatných blokbasterov chudobných príbuzných .
Nit z přízraků (2017)
Autorsky´film jedného z najlepších režisérov súčasnosti . Obrazovo , scenáristicky, herecky, zvukovo dokonale vťahujúce.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Neveril som ,že to poviem ale ten Lucas tomu chýba možno viac ako som si vedel predstaviť . Disney to po vzore dnešných trendov premieňa na akúsi digi prehliadku a nebyť toho ,že za tých 40- rokov je to univerzum tak silné ,že sa to ešte stále neprevrhlo v digi bordel bez duše .
Blade Runner 2049 (2017)
Pop kultúrna klasika, žánrová esencia toho najlepšieho z neo -noiru , cyberpunku , postapo sveta ako vystrihnutého z Orwellových vizií , k tomu krásne ozvučená a pekne namaľovaná Deakinsom .