Recenze (67)
036 (2011)
Bureaucratic Fight :)
Dead Meat (2004)
Na můj vkus až příliš amatérské, nízkorozpočtové ...
Nekonečný víkend (2008)
Slabší remake originálního PRODLOUŽENÝ VÍKEND (1978). Oba herci nesympatičtí, nevím, proč se o tento remake Blanks pokoušel.
Howl (2015)
Nejsem zrovna příznivcem vlkodlačích příběhů, konečně se však děj odehrává jinde než na samotě ve staré chajdě u lesa, nápad s vlakem mě zaujal. Krev teče ... zpracování stvůr pěkné.
The Canal (2014)
Hele, jako že jo, ale než se začlo něco dít, tak jsem malém zcepeněl. Opravdu mizerná první polovina ...
Plague Town (2008)
Tak nevím, celý mi to kazily masky (kromě plnoleté slečny s kukadly). Vypadalo to jako helloween party v mateřské škole a k nahánění strachu to mělo šeredně daleko. Škoda, jinak bych dal 4/5, takhle musím ubrat kytičku.
Město nemrtvých (2013)
Spousta řečí, každej filozofuje a vzpomíná, vůbec to neodsejpá. Lundgren by možná působil pružněji na vozejčku. Nuda ...
Očista (2013)
To se mi nějak nezdá. Že by se všichni jeden den v roce vyblbli a pak by byl po zbytek roku klid?
Před půlnocí (2013)
Tohle ukecaný filozofický psycho je dobrý tak akorát na rozbolení hlavy a ta asexualní čůza je zralá na facáka, ale ten její starej místo toho žvaní taky. Celou dobu jsem vlastně čekal, co se bude dít. Ne, není to můj šálek kávy.
Nejnebezpečnější letiště (2010) (TV film)
Dokument popisující různá úskalí, se kterými se musejí piloti vypořádat, na deseti nejnebezpečnějších letištích světa. Obsahuje počítačové rekonstrukce nehod ale i autentické fotografie a filmové záběry z míst bezprostředně po nevydařených přistáních, což přidává dokumentu na zajímavosti.