Recenze (67)
Cirkus Bukowsky (2013) (seriál)
Jo, tohle by šlo. Věřím, že se k tomuhle seriálu klidně jednou vrátím. Mimochodem to jak si dokázal Kuneš vychutnat každou cigaretu ze tří krabiček, který denně vytahal, mě nutilo, si taky zapálit.
Muž z oceli (2013)
Nudný a přeplácaný digitální sci-fi bez pořádnýho děje, kterej by diváka donutil to dokoukat ... starej dobrej Superman s Reevem nepřekonán ani nahodou ... Superman přece není drsňák ...zklamání roku.
Patrola (2012)
Náhled na drsnou práci členů policejní hlídky LAPD v netradičním pojetí pomocí různých záznamových zařízení. Někdy mě trochu obtěžovala potřeba přemýšlet o tom, kdo to v dané chvíli zrovna natáčí. V L.A. by chtěl žít každý, kromě mě :), scházeli už jenom Číňani a Eskymáci.
Senna (2010)
Skvělý dokument o skvělém jezdci, kompletně seskládaný z autentických záběrů. Tento silný příběh doporučuji nejen příznivcům Formule 1.
Puls (2006)
Myšlenka zajímavá, ale něco tomu prostě chybí.
Pod kupolí (2013) (seriál)
Kniha je kniha ...
Občan X (1995) (TV film)
Příběh o pátrání po masovém vrahovi podle skutečné události, který bere ohled na diváky slabší povahy, neboť hrůzné způsoby tohoto monstra zmiňuje pouze slovy a nezachází do detailů.
Život (2009) (seriál)
Nádherné záběry, které pouhým okem nepostřehneme ...
The Battery (2012)
Pokud mohu opět použít přirovnání, tak je to něco mezi 28 dní poté (2002) a Útěk do divočiny (2007). Jejich kvalit však nedosahuje.
Stag Night (2008)
Něco mezi Metro / Creep (2004) a The Tunnel (2011) ale ani jednomu ze zmiňovaných nesahá ani po paty ...