Recenze (64)
X-Men: První třída (2011)
No teda žádná hitparáda to není :-) Po všech recenzích jsem tedy čekal více. Ale je fakt, že jsem se nenudil a film rychle utekl. Takže 75%. Nejlepší scéna byla, jak je Logan poslal dopr....e.
Red (2010)
Zábava od začátku do konce. I když je konec jasně předvídatelný, hodně jsem se bavil. Pěkně se na to kouká, jak stará škola nakopává pr..l mladším kolegům.
Zatím spolu, zatím živi (2010)
jo, jo, takto má vypadat oddechovka. Akce, humor, láska. Vše co má být.
Hellboy (2004)
Comiksárna jak má být
Expendables: Postradatelní (2010)
Ještě lepší, než jsme doufali.
S čerty nejsou žerty (1984)
Pro mě jednoznačně nejlepší pohádka. Má vše co potřebuje. "Spadlo ti to Máchale, asi vítr"; "Jsi drzý čert" Pro mě nejlepší byl Petr Nárožný.
Ro(c)k podvraťáků (2006)
Teda nic moc.
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Nebejt těch nesmrtelných hlášek, tak dám jen 2 hvězdičky. Nějak mě to nechytlo. Donutil výbornej.
Ospalá díra (1999)
Konalo se velmi příjemné překvapení. Vůbec jsem to nečekal. 85%
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Asi nejlepší díl. Zábava od začátku do konce. Hlavně to bylo něco nového pod sluncem. Moc pěkně se na to koukalo. Navíc je zde luxusní hudba.