Recenze (323)
Peppermint: Anděl pomsty (2018)
svižnej revenge thriller z prostředí L.A. za mě spokojenost
Narcos (2015) (seriál)
pár nesrovnalostí se najde, ale i tak klobouk dolů před tímto majstrštykem, naprostá bomba!!!
Ghost Stories (2017)
nuda, že by se dala krájet, obrovský zklamání
Escobar (2017)
Malá poznámka, pupek Javiera Bardema není opravdový, nýbrž umělý ;-) Je to dokonce krásně vidět, kdo není slepej :-)
Hra o všechno (2017)
náhodou výbornej thriller
Game Over, Man! (2018)
Nechápu tak nízké hodnocení, já se bavil! :-D Bláznivá komedie, kde tečou potoky krve, tryskaj mozky z prostřelených hlav, krájí se hlava padoucha na kráječi na šunku, uřezávaj se ptáky a vše je protkané ujetým humorem. "Běž vymejt kundičku mý hyeně" tohle nevymyslíš... Za mě 80%
Tvář vody (2017)
tenhle film stojí jen na jednom, a to je Michael Shannon, jen a pouze kvůli němu to stojí za to vidět
The Cloverfield Paradox (2018)
pecka sci-fi, ten film by měl mít aspoň 70 %
Únos Freddy Heinekena (2015)
no nevim, v roce 82 byl dvojkovej golf ještě na houbách :-)
American Honey (2016)
parta imbecilní americké mládeže jedou z Oklahomy do Jižní Dakoty, a.... to je asi tak všechno...